Gul??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.733 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hvis en graviditet sidder udenfor livmoderen, i hvilken graviditetsuge vil man typisk opdage det?? Og hvordan føles det, er man ikke i tvivl?
Har haft en del mens smerter i nat, og synes maven er helt hård her til morgen. Er 4+6 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Karla

Anonym skriver:

Hvis en graviditet sidder udenfor livmoderen, i hvilken graviditetsuge vil man typisk opdage det?? Og hvordan føles det, er man ikke i tvivl?
Har haft en del mens smerter i nat, og synes maven er helt hård her til morgen. Er 4+6 idag

Min blev først opdaget i uge 9 eller 10, er ikke helt sikker på, hvor langt henne jeg var.

Jeg havde en blødning på samme måde som mens i uge 6-7. Og havde almindelige menssmerter i forbindelse med den.
Efter den havde jeg nogle dage med slemme smerter, men som forsvandt lidt ved meget afslapning.

En nat vågnede jeg så med de vildeste smerter, har aldrig oplevet noget lignende. Jeg kunne ikke gå. Kunne kun ligge i fosterstilling og selv der var smerterne ulidelige.

Jeg mindes, at jeg læste, at man fra uge 6 ca. ville kunne begynde at mærke noget til det.

Anmeld

5. oktober 2013

Xana

Jeg nåede at nyde visheden om at jeg var gravid i to dage, før jeg blev sendt på Riget pga. mistanke om GUL. Jeg var lige trådt ind i 6.uge, tror jeg. Jeg havde ingen smerter overhovedet. Jeg blødte som ved en normal menstruation, så jeg var slet ikke i tvivl om, at der var noget galt (selvom jeg også kender kvinder der har blødt menstruationsagtigt og stadig var gravide).

Jeg havde ikke nogle graviditetstegn længere og var rigtig ked af det den første dag.

Men Riget var yderst imødekommende og professionelle og jeg følte mig virkelig, virkelig godt taget imod. De undersøgte mig grundigt og de endte med, at "tilbyde" mig en ekstrem mild kemokur, der skulle fjerne uhensigtsmæssige celler (fosteret uden for livmoderen).

Der var intet af det der gjorde ondt og jeg havde faktisk ikke nogle smerter på noget tidspunkt.

Så, de tegn jeg havde var de mentale, samt blødning.

Nåede heldigvis ikke at vænne mig til at være gravid, for så havde jeg nok brugt mere end en dag på at være ked af det

Anmeld

5. oktober 2013

Lauer

Anonym skriver:

Første gang begyndte mit som blødning i uge 6, anden gang som blødning i uge 5. Første gang fik jeg cellegift til at fjerne GUL, anden gang blev jeg opereret.

Håber og krydser for dig, at du ikke skal sådan en omgang igennem

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, det er gået lidt bedre op af dagen. Får nogle jag indimellem, men det er i begge sider, så jeg krydser for at det bare er almindelig tidelig-graviditets-bekymringer? Kan slet ikke huske at det var sådan sidst, men det er også 6 år siden jeg var gravid sidst.

Anmeld

5. oktober 2013

l.kjoeller

det du beskriver virker på mig som normale graviditetstegn. er lidt i tvivl om hvornår men jeg har hørt inden uge 8. du skal bare huske at hvis det er en graviditet uden for livmoderen er du IKKE i tvivl. er ekstreme smerter vi snakker. Håber alt er vel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.