Nogen der har oplevet lignende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
1 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Igår gik min slimprop, og jeg har efterfølgende haft virkelig mange ligamentsmerter, st nærmest plukveer konstant, specielt i nat, så har ikk rigtig sovet. Jeg render nu med en konstant træthed/mild smerte i ryggen, og min mave er desuden stort set har konstant.

Andre der har prøvet lignende ? Det skal lige siges at min mave også lige er sunket og at jeg er 37+5 henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Igår gik min slimprop, og jeg har efterfølgende haft virkelig mange ligamentsmerter, st nærmest plukveer konstant, specielt i nat, så har ikk rigtig sovet. Jeg render nu med en konstant træthed/mild smerte i ryggen, og min mave er desuden stort set har konstant.

Andre der har prøvet lignende ? Det skal lige siges at min mave også lige er sunket og at jeg er 37+5 henne.

Slet ingen ?

Anmeld

6. oktober 2013

Summer2014baby

Jeg vil mene det er ved at være tid til babys ankomst :-) havde det lige sådan da jeg fik min lille pige. Gik i 58 timer før hun kom til verdenen.. Held og lykke til dig :-)

Anmeld

7. oktober 2013

Anonym trådstarter

Summer2014baby skriver:

Jeg vil mene det er ved at være tid til babys ankomst :-) havde det lige sådan da jeg fik min lille pige. Gik i 58 timer før hun kom til verdenen.. Held og lykke til dig :-)

Jeg håber men der er desværre ikke sket det vilde endnu. Dog har jeg haft et par dråber blod i trusseindlægget imorges, så måske det er tegnblødning, ved bare ikke om det kun kan "nøjes" med at være så lidt, eller om der skal mere til for at det er tegnblødning, ved du det ?

ellers er der kun at den lille har været stille de sidste to dage i maven, men er til gengæld vældig aktiv idag, så tror ikke rigtig der sker så meget nu, selvom jeg gerne vil have ham ud snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.