Vinterstøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2013

Lise 26

Ja nu nærmer tiden til vinterstøvler. Min søn på knap 3 år er lige startet i bærnehave, og vil gerne give ham nogle, der kan holde til noget, og som selvfølgelig er vind og vandtætte..

Så vil gerne vide lidt om hvilke i bruger for at få lidt inspration

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

K&S

Lise 26 skriver:

Ja nu nærmer tiden til vinterstøvler. Min søn på knap 3 år er lige startet i bærnehave, og vil gerne give ham nogle, der kan holde til noget, og som selvfølgelig er vind og vandtætte..

Så vil gerne vide lidt om hvilke i bruger for at få lidt inspration

På forhånd tak

Anton på 3 år har alle år haft Ecco 

Anmeld

5. oktober 2013

lineog4

Jeg har i mange år sværget til rap (måske mest for min egen skyld fordi jeg kan lide hvordan de ser ud) fordi de har perfekt pasform til mine børn. men da børneflokken blev større og det gik op for mig jeg kunne få to par for et pars pris når der var børnedage i skoringen ja så talte fornuften over forfængeligheden og vi har haft viking og skofus og været tilfredse med begge,. Har også prøvet de fra Kvickly da de vandt i tænk og test, men jo de er måske vandtætte osv men deres pasform passede i hvert fald ikke mine børn.

mit råd til alle når det handler om fodtøj er at prøve en masse og glemme mærker og se på pasformen - det er så forskelligt hvad der passer hvilke fødder. 

Line

Anmeld

5. oktober 2013

lycly

Du skal gå efter støvler med Gore-tex, det er det eneste materiale det garanterer 100% vandtæthed. De er som regel også godt foret så de ikke skal have en sok på i støvlen

Hvilket mærke det skal være afhænger af længde/bredde på hans fod. Fx er angulus sko meget brede og Ecco sko er smalle

Anmeld

5. oktober 2013

Nea85

Vi havde købt et par Ecco fra dette års kollektion til 700 kr. Men jeg så tilfældigt en annonce, hvor Paw sko havde sidste års modeller på tilbud til 450 kr. Så jeg fik pengene tilbage og købte sidste års model i stedet

Clara havde forresten også et par Ecco sidste år, og dem var vi virkelig glade for.

Vi fik det råd, at man skal bruge strømper af et blandingsprodukt i stedet for ren bomuld. Så undgår man våde fødder pga. sved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.