Fondant-pynt på cupcakes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. oktober 2013

Victoria2013

Hurtig hjælp søges

Jeg skal til at pynte nogle cupcakes med frosting og hjemmelavet pynt af fondant. De skal serveres i morgen eftermiddag men er nødt til at pynte nu - og så skal de jo i køleskab, frostingen kan jo ikke tåle at stå ude så længe.

Men kan jeg komme fondant-pynten på nu? Kan det tåle at komme på frostingen og stå natten over i køleskab?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Victoria2013

Please er der ikke nogen der kan svare på, om jeg kan komme småtteri-pynten på nu eller om jeg skal vente?

Anmeld

4. oktober 2013

Mother-love

Jeg ville vente. For det kan suge væske fra frostingen. Så ville gøre det imorgen omkring middagstid. Ellers tror jeg det nærmest smelter. Men detxkommer jo også an på hvad det er for noget pynt. For er det f.eks noget der står lidt op. Så ville jeg slet ikke gøre det Nu.

jeg ville vente til imorgen forede sikkerhedsskyld

Anmeld

4. oktober 2013

Victoria2013

Jeg ville vente. For det kan suge væske fra frostingen. Så ville gøre det imorgen omkring middagstid. Ellers tror jeg det nærmest smelter. Men detxkommer jo også an på hvad det er for noget pynt. For er det f.eks noget der står lidt op. Så ville jeg slet ikke gøre det Nu.

jeg ville vente til imorgen forede sikkerhedsskyld

Øv så må jeg pynte lige inden servering - vi skal nemlig ud og spise frokost først og har så gæster med hjem til kaffe og cupcakes... så må pynte når vi kommer tilbage fra frokosten...

Tak for svaret

Anmeld

4. oktober 2013

EnGodMor

Et sent svar her men man skal vente med fondant, for kommer det i køleskabet, så når det bliver taget ud næste dag, så vil fondant "svede"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.