Skal jeg kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
6 svar
1 synes godt om
4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 14. uge og idag da jeg var nede at handle tidligere i dag besvimede jeg pludselig midt i butikken... Til mit held var en anden kunde og så jeg ikke slog mig voldsomt og jeg var kun væk i få sekunder, men jeg har lige siden haft en mærkelig fornemmelse i hovedet lige meget hvor meget vand jeg har indtaget, så nu er jeg blevet lidt i tvivl

Bør jeg kontakte lægen eller skal jeg bare tage den med ro?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

lille fnug

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 14. uge og idag da jeg var nede at handle tidligere i dag besvimede jeg pludselig midt i butikken... Til mit held var en anden kunde og så jeg ikke slog mig voldsomt og jeg var kun væk i få sekunder, men jeg har lige siden haft en mærkelig fornemmelse i hovedet lige meget hvor meget vand jeg har indtaget, så nu er jeg blevet lidt i tvivl

Bør jeg kontakte lægen eller skal jeg bare tage den med ro?...

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Har selv været meget svimmel i starten af min graviditet. Nu sker det heldigvis kun når jeg ikke tager mine jern piller. Er du begyndt med jern tilskud?

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

lille fnug skriver:

Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. Har selv været meget svimmel i starten af min graviditet. Nu sker det heldigvis kun når jeg ikke tager mine jern piller. Er du begyndt med jern tilskud?

jeg var nede og købe dem i går, men sidst jeg var ved lægen sagde hun noget om at jeg manglede lidt D-vitamin, så det skulle jeg tage ekstra af...

Anmeld

4. oktober 2013

piadas

I gang med jern med det samme!

Under mine sidste to graviditeter begyndte jeg også at blive svimmel allerede omkring uge 8-9, så jeg begyndte tidligt. De anbefaler jo fra uge 10, så du burde også være i gang?

Anmeld

4. oktober 2013

mele

kunne det være for lavt blodtryk??? det døjer jeg nemlig med, det er heldigvis ikke så slemt at jeg besvimer af det, men det kan være en af bivirkningerne.

desværre kan man ikke gøre så meget ved det.

Anmeld

4. oktober 2013

De3Guldklumper

Jeg er besvimet i mine 2 første graviditeter.

En brik appelsin juice eller kakao er super at have i tasken. De går nemlig direkte i blodet når det indtages og stabilisere blosukkeret som jeg tænker er blevet for lavt.

Anmeld

4. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil bare lige fortælle at jeg ringede til vagtlægen der sagde at jeg lige skulle komme så han kunne tjekke mit blodtryk og urin, men alt så fint ud, så han sendte mig hjem igen og sagde at jeg bare skulle tage den med ro her til aften og så måtte jeg, hvis jeg blev ved med at have hovedpine, kontakte min egen læge i næste uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.