Nå.... Har været til udredning for 6 uger siden, med min datter på 5,9 år.... Vinhar været på diæt i 6 uger,,.. Og fintet er ændret.... Hun har facade som resten af os i familien... Desværre
har under diæten talt med pædagogen i bh..... Hvor hun bl.a. Fortalte at de sender mit barn på toilet inden mad, da jun konsekvent bruger det som undskyldning for og rejse sig, hun altidnhar fart på, og at ved uforudsete ting kan bryde helt sammen.....
Fik to versioner af mødet med børnepsykologen, den ene hvor hun græd i over 20 min og ik ku koncentrere sig og en hvor hun klynkede i 2 sekunder og koncentrationen var 100%.....
da jeg idag får skema'et af pædagogen onder er ringe om alle '0' erne.... Ja så spørger jeg undrende om hvorfor der er ringe der, når hun har sagt de andre ting,,.. Og så bortforklarede hun bare, og sagde at der ik var noget osv..... .
Jeg er mildest talt rasende..... Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..... De ser ikke mit barn.... For børnepsykologen sagde hun godt ku se hun blev afledt, ik så godt ku koncentrere sig Osv....
Øog tit når vi henter kan vi jo se at hun sidder uroligt på stolen, der kan blive afhentet 3-4 andre mens vi stadig kæmper med og finde sko, eller når man for 27. Gang beder hende hente madkassen eller der løber nogen forbi, der gør at hun mister fokus....
Hvor jeg bare tænker..... HALLLLOOOOOOO...... Tag og giv jer 10 min og så kan i se.....
Fatter det ikke.... Og så siger de min datter er tryg der.... Samtidig med at hun nærmest gemmer sig bag mig hver morgen, efter snart 3 år der.....
Er frustreret..... Hvad gør jeg? Børnepsykologen sagde hun godt var klar over det var sådan de var.... Og det havde hun med i sin rapport og i baghovedet når hun skrev,,.....