Gravid efter ICSI behandling - ingen symptomer på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.920 visninger
11 svar
1 synes godt om
4. oktober 2013

WantingBaby2012

Jeg er idag 4+6 efter det lykkes os at blive gravid efter 3 forsøg efter ICSI behandling. 

Men er det normalt at man ikke rigtig mærker at man er gravid?

I sidste uge havde jeg kvalme on/off og MEGA ømme bryster (hvilket jeg stadig har og tydelige blodåre som går som et Y rundt om brystvorten. Jeg har valgt at fortsætte med Lutinus (progesteron tilskud) i yderligere 14 dage og håber at det hjælper kroppen med at holde på den lille bønne. (Har været gravid 2 gange før efter ICSI men begge endte galt meget hurtigt) 

Er bekymret for om den stadig er der, og at de ømme bryster skyldes Lutinus. 

Er der nogen der kan berolige mig lidt?

Jeg er pt på ferie i Tyrkiet og kommer hjem torsdag i næste uge. Så har tænkt mig at ringe til klinikken når jeg kommer hjem og bede om en ny bp for at se om hcg er steget som det skal. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Lauer

WantingBaby2012 skriver:

Jeg er idag 4+6 efter det lykkes os at blive gravid efter 3 forsøg efter ICSI behandling. 

I sidste uge havde jeg kvalme on/off og MEGA ømme bryster (hvilket jeg stadig har og tydelige blodåre som går som et Y rundt om brystvorten. Jeg har valgt at fortsætte med Lutinus (progesteron tilskud) i yderligere 14 dage og håber at det hjælper kroppen med at holde på den lille bønne. (Har været gravid 2 gange før efter ICSI men begge endte galt meget hurtigt) 

Jeg er pt på ferie i Tyrkiet og kommer hjem torsdag i næste uge. Så har tænkt mig at ringe til klinikken når jeg kommer hjem og bede om en ny bp for at se om hcg er steget som det skal. 

Ingen panik, sådan var min sidste graviditet, og sådan er denne også - ingen kvalme, ingen halsbrand, ingenting, udover ømme bryster.. Det er svært at se det, men du er heldig at du ikke døjer med kvalme/opkast osv. :-)

Hvis det kan trøste: Du er helt normal, og det er din graviditet også

Tillykke endnu engang!

Anmeld

4. oktober 2013

l.kjoeller

WantingBaby2012 skriver:

der er ingen normale symptomer på graviditet. eller forstå mig ret, det er forskelligt for alle  jeg havde kun ømme bryster on og off og bækkenløsning. ingen symptomer ellers. men man kan ikke måle hvordan graviditeten går ud fra symptomer. jeg tror bestemt ikke du skal bekymre dig 

Anmeld

4. oktober 2013

Putomanen

Jeg har også været igennem behandling og har lidt af diverse symptomer, når jeg har fået medicin. Så jeg forventede også en masse symptomer straks jeg blev gravid.
Jeg fik dog ikke rigtig nogen, og jeg blev lidt nervøs over det. Jeg læste lidt rundt på nettet og fandt ud af, at det er meget normalt ikke at have symptomer.

Symptomerne kom dog med fuld styrke da jeg var 6 uger henne. Jeg er i dag 9+5 og så den lille spire så sent som i går rå-hygge sig i maven.

Så prøv at lade være med at bekymre dig for meget, selvom jeg ved at det er svært. Jeg håber at du kan nyde ferien!

Anmeld

4. oktober 2013

modesty

WantingBaby2012 skriver:

Det er fuldstændig normalt. Jeg havde ingen symptomer før uge 7.

Anmeld

4. oktober 2013

Elgaard73

Hej, jeg er sikker på at alt er som det skal være. Og tillykke forøvrigt.

Jeg blev IVF gravid og havde heller ingen symptomer, andet end at jeg blev forfærdelig træt, da jeg kom lidt længere hen. Ellers var der intet. Og sådan forsatte hele graviditeten. Fik kun lidt halsbrand og træthed til slut. Og fødte en sund og rask søn.

Så nyd det. Du er bare en af de heldige.

Anmeld

5. oktober 2013

WantingBaby2012

Lauer skriver:

Ingen panik, sådan var min sidste graviditet, og sådan er denne også - ingen kvalme, ingen halsbrand, ingenting, udover ømme bryster.. Det er svært at se det, men du er heldig at du ikke døjer med kvalme/opkast osv. :-)

Hvis det kan trøste: Du er helt normal, og det er din graviditet også

Tillykke endnu engang!

Tak for de beroligende ord, det hjalp lidt 

Dog ville jeg hellere have de klassiske symptomer på graviditet lige nu, end slet ingen, for at vide om man er "købt eller solgt". 

Jeg har taget en test med på ferien som jeg har tænkt mig at tage i løbet af næste uge. Bare for at se om der stadig er hcg i kroppen. Er det fjollet? 

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym101

Det er helt normalt ikke at have symptopmer!
Lige så vel som det er normalt at have lidt, eller mange symptomer!

Anmeld

5. oktober 2013

tarkoflen

Jeg blev også gravid ved hjælp af icsi og havde ingen symptomer før uge 7, så ingen grund til panik, jeg ligger lige nu og ammer den lækreste lille pige på 5 måneder

Anmeld

5. oktober 2013

Snevejr84

Ja det er meget normalt, tit kommer symptomerne ikke før 6-7 stykker og nogen får dem aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.