Min drømmefødsel :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
7 svar
16 synes godt om
4. oktober 2013

MorEllen

Så er min lille Rebekka kommet til verden! Og det med en brag af en fødsel  
Det hele startet meget plutselig tirsdag aften ca kl 23. Tidligere på dagen havde jeg haft nogle få plukveer der var lidt kraftigere end de har været, men ellers følte jeg mig frisk og havde slet ikke mistanke om at baby var på vej. MEN kl 23 fik jeg lige plutselig meget kraftige veer der kom ret uregelmessig. Jeg var helt i tvivl om det nu var rigtige veer eller om det var drilske plukveer, så jeg gik i seng og prøvde at sove.
Veerne blev mere og mere intense, så jeg forstod at det nok var fødselen der var igang. Jeg ringte til fødeafdelingen, og de mente at jeg nok var i begynnende fødsel, så jeg skulle bare bli hjemme til veerne kom mere regelmessig. Vi bor 1 times kørsel fra sygehuset, så jeg var ikke helt tilfreds med svaret.. Kl 00.15 kom min mor for at se til storesøster, og hun fik kommanderet os til at køre til sygehuset -NU! Og det var jammen godt vi gjorde det... i bilen blev veerne bare mere og mere intense og kom med max 1 minuts mellemrum. Da jeg gik ud af bilen da vi var kommet til sygehuset sagde det plop, og vandet fosset ud af mig også skal jeg lige love for at presveerne kom! Vi nåede lige at komme ind på en stue, si hej til jordmoderen, tjekke åbningen og presse i 10 min, og der kom lillesøster ud, uden at lave en eneste brist.. Fødselen var fra 23-02.08... Det var virkelig en drømmefødsel
Jeg var nærmest i chok bagefter, og kunne slet ikke forstå at det kunne være så nemt. Det var meget intenst da det stod på, men det gør jo ingenting når det går så stærkt!

Jordmoderen kaldte det en styrtfødsel
Nu hygger vi os herhjemme, og arbejder med at få etableret ammningen og det nye familieliv med far, mor og 2 piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Clisolka

STORT tillykke med hende - lyder som din overskrift, en drømmefødsel 

Anmeld

4. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke

Anmeld

4. oktober 2013

Loa

Stort tillykke!!

Lyder virkelig som en skøn skøn fødsel!

Anmeld

4. oktober 2013

Camillago

Tillykke med pige nr. 2. Din fødsel lyder fuldstændig som min 2. fødsel. Ja, det er en drømmefødsel, men også meget overvældende. Jeg skulle da bruge et par dage på at forstå, at jeg virkelig havde født.

Anmeld

4. oktober 2013

piadas

Stort tillykke, Ellen! Sikke en fødsel! Godt I ikke ventede med at køre et kvarter senere.

Anmeld

4. oktober 2013

B&J

tænk hvis i ikke var taget afsted ja det kunne være blevet en fødsel i bilen så hvor spænde.

men hvor er det godt i nåede det og stort tillykke med drømmefødsel og KÆMPE TILLYKKE med jeres lille nye pige/lillesøster

Anmeld

4. oktober 2013

A&F

Godt I tog hjemmefra! Var første fødsel lige så hurtig? Tillykke med jeres nye pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.