Lidt et underligt spørgsmål ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

mariamiss6

CarinaSB skriver:

Kvinden ligger ned .. Så sætter du en dildo på spidsen af stangen (den kan man ikke se for håndklædet) Så godt med glidecreme på og så føre du den hen til skeden. Så den hvide boks der tænder man den og så kan du justere farten

Seriøst, er det sådan en hjemmelavet sag eller er det noget man rent faktisk kan købe i forretninger?

Den ser temmelig volsom ud i størrelsen, og jeg tænker at det da må være virkelig omstændigt at få den i brug?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

CarinaSB

mariamiss6 skriver:

Seriøst, er det sådan en hjemmelavet sag eller er det noget man rent faktisk kan købe i forretninger?

Den ser temmelig volsom ud i størrelsen, og jeg tænker at det da må være virkelig omstændigt at få den i brug?

Jeps den er totalt hjemmelavet .. :) den er også noget stor .. Den vejer også en del :)

Anmeld

3. oktober 2013

Dot D

Så er det vist min tur til det mærkelige spørgsmål... 

For at dildoen så kan nå ind, hvor den gør "gavn", er man så ikke nødt til at ligge ovenpå det der træ???? Det må da tage det dejlige af hyggesituationen

Anmeld

3. oktober 2013

mariamiss6

CarinaSB skriver:

Jeps den er totalt hjemmelavet .. den er også noget stor .. Den vejer også en del

Okay, så forstår jeg for så vidt det meste lidt bedre Nåh, men held og lykke med at komme af med den da

Anmeld

3. oktober 2013

CarinaSB

Dot D skriver:

Så er det vist min tur til det mærkelige spørgsmål... 

For at dildoen så kan nå ind, hvor den gør "gavn", er man så ikke nødt til at ligge ovenpå det der træ???? Det må da tage det dejlige af hyggesituationen

Man ligger ikke ovenpå træet .. Du ligger på et ligge underlag da stangen jo køre frem og tilbage .. :) Håber det er til at forstå .. :)

Anmeld

3. oktober 2013

CarinaSB

mariamiss6 skriver:

Okay, så forstår jeg for så vidt det meste lidt bedre Nåh, men held og lykke med at komme af med den da

Hehe .. Jooo tak .. :)

Anmeld

3. oktober 2013

Dot D

CarinaSB skriver:

Man ligger ikke ovenpå træet .. Du ligger på et ligge underlag da stangen jo køre frem og tilbage .. Håber det er til at forstå ..

Både og, hi hi... Men held og lykke med salget

Anmeld

3. oktober 2013

BabyMiracle <3

Man kan rent faktisk godt købe dem i sexshop både på nettet og i butikker ..
Tror faktisk jeg har set sådan en agtigt til salg på gul og gratis ..
Der er en kategori der hedder erotik mener jeg

Anmeld

3. oktober 2013

Diana2013

CarinaSB skriver:

Ha ha .. det havde vi heller ikke .. Men da vi så den måtte vi eje den .. Meeeen ak den er aldrig blevet brugt .. Men kan sq ikke finde nogen steder den kan blive solgt

Hehe man kan da ikke sælge en bolle maskine som er hjemmelavet uden at have prøvet den, den kunne da være farligt haha tænker krumme's far med hans uheldige opfindelser lool

Anmeld

3. oktober 2013

CarinaSB

Diana2013 skriver:

Hehe man kan da ikke sælge en bolle maskine som er hjemmelavet uden at have prøvet den, den kunne da være farligt haha tænker krumme's far med hans uheldige opfindelser lool

Tror vi har prøvet den 1 gang ganske kort .. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.