Baby dyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2013

mmsoelberg

Hej, 

hvornår skiftede i fra baby dyne til junior dyne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved 13måneder vores dreng er novemberbarn og fik en juniordyne i julegave efter han var fyldt 1år  

Anmeld

3. oktober 2013

Masig

mmsoelberg skriver:

Hej, 

Da han var 5 mdr.... Han lå så uroligt om aftenen/natten at den lille babydyne slet ikke dækkede ham ordentligt...

Anmeld

3. oktober 2013

Palaja

Jens sover med sin for første gang i dag Han er lige knapt syv mdr. Han sparkede babydynen af, og lå og blev kold. Det samme gjorde min datter, tror hun var 5 mdr. da vi skiftede der. Men stadig babydyne i barnevogn/klapvogn...

Anmeld

3. oktober 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var 8 mdr.

Alberte er nu 15 mdr, og tager den i brug her i weekenden! Vh stine

Anmeld

4. oktober 2013

(august)

Vores ældte var 17 mdr, da kom nr 2 så hun var nødt til at overdrage babydynen til den nye.

Nr 2 sover stadig med sin babydyne, dvs den ligger i benenden, og hun er knap 21 mdr. Vi regner dog med at den bliver taget i brug når det bliver rigtig koldt udenfor.

Anmeld

4. oktober 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
mmsoelberg skriver:

Hej, 

Omkring 1 år :-) Her har Elina fået en juniordyne i fødselsdagsgave af mormor og morfar ligesom storesøster fik :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

4. oktober 2013

Miin'Baby'Mus

mmsoelberg skriver:

Hej, 

Tror hun var 3-4 måneder. Hun sparkede hele tiden babydynen af, så hun fik den store dyne ind i seng og så den bette dyne ud i barneevognen og det fungere super godt 

Anmeld

4. oktober 2013

Koen.

mmsoelberg skriver:

Hej, 

Med den store gjorder vi det omkring da hun blev 1 år for hun var en lille en, med Lillebror gjorder vi det lige før 7 mdr for han var en del større

Anmeld

4. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Tror Lukas var 5-6 måneder. Han lå altid uroligt og sparkede den heletiden af. Han begyndte at falde bedre til ro med junior dynen da jeg bedre kunne putte den om ham. Havde jeg vidst det havde jeg helt sikkert taget den tidligere i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.