Hvilke vinterstøvler i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
9 svar
3 synes godt om
3. oktober 2013

grønbæk

Hvilke støvler skal dit barn have i år og hvorfor?

Jeg har altid brugt ECCO, men tænker om der skal prøves noget nyt og måske også billigere? Faktisk har jeg set på Friends fra COOP og kan Google mig frem til, at flere er tilfredse med deres TEX støvler, har nogen erfaringer med disse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Dorthe1986

grønbæk skriver:

Jeg har altid brugt ECCO, men tænker om der skal prøves noget nyt og måske også billigere? Faktisk har jeg set på Friends fra COOP og kan Google mig frem til, at flere er tilfredse med deres TEX støvler, har nogen erfaringer med disse?

Ingen erfaring med Friends, men vi brugte skofus sidste år og vi var rigtig tilfredse så i dag har jeg købt endnu et par skofus :-)

Anmeld

3. oktober 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
grønbæk skriver:

Vi har købt bundgaard, dem i læder og uld, i år. Tidligere har vi også kun brugt ecco.

kunne aldrig selv finde på at købe billigt fodtøj til mine børn. Har somme tider købt til mig selv, men det er jo slet ikke lige så behageligt at have på. Derfor får børnene det ikke.

Anmeld

3. oktober 2013

LinLin

sommerbarn<3 skriver:

Vi har købt bundgaard, dem i læder og uld, i år. Tidligere har vi også kun brugt ecco.

kunne aldrig selv finde på at købe billigt fodtøj til mine børn. Har somme tider købt til mig selv, men det er jo slet ikke lige så behageligt at have på. Derfor får børnene det ikke.

Hvad er "billigt fodtøj"???

Anmeld

3. oktober 2013

Chris86

sommerbarn<3 skriver:

Billigt kan sagten være bedre end dyrt..

Anmeld

3. oktober 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
LinLin skriver:

Hvad er "billigt fodtøj"???

Jamen fodtøj fra Kvickly, Føtex osv. Fodtøj af kunststof hvir fødderne bliver fugtige og/eller kolde, og som ikke har en god pasform og derfor dårlig støtte.

jeg er af den overbevisning at det er vigtigt med godt fodtøj mens fødderne vokser, og det er mit ansvar som forælder at mine børn har det behageligt i og med jeg bestemmer hvad de skal gå i.

Anmeld

3. oktober 2013

sommerbarn<3

Chris86 skriver:

Billigt kan sagten være bedre end dyrt..

Muligvis, det er bare ikke min erfaring 

Anmeld

3. oktober 2013

LinLin

sommerbarn<3 skriver:

Jamen fodtøj fra Kvickly, Føtex osv. Fodtøj af kunststof hvir fødderne bliver fugtige og/eller kolde, og som ikke har en god pasform og derfor dårlig støtte.

jeg er af den overbevisning at det er vigtigt med godt fodtøj mens fødderne vokser, og det er mit ansvar som forælder at mine børn har det behageligt i og med jeg bestemmer hvad de skal gå i.

Det tror jeg ikke nogen er uenig i - men jeg er så af den overbevisning at man ikke bare kan sige at billigt = kvickly/føtex = dårligt
Fx har kvicklys flyverdragt været bedst i test!

Anmeld

3. oktober 2013

sommerbarn<3

LinLin skriver:

Det tror jeg ikke nogen er uenig i - men jeg er så af den overbevisning at man ikke bare kan sige at billigt = kvickly/føtex = dårligt
Fx har kvicklys flyverdragt været bedst i test!

selvfølgelig kan man ikke det, kun hvis man generalisere og trækker på egne erfaringer.

har det bare sådan, at når jeg ikke selv synes det er behageligt, så skal mine børn ikke have det på.

nu har vi også brede fødder og høj vrist, så der skal altså ordenligt fodtøj til.

Anmeld

7. oktober 2013

grønbæk

Nå kan jo lige komme med min egen konklusion...
Jeg har været rundt og kigge/mærke lidt på de forskellige mærker og jeg endte altså med det vi plejer ECCO og fandt igen i år et par super fede på tilbud til 450,-

friends Tex støvlerne virker faktisk helt okey, men de dumpede altså på deres bund, den er utrolig stiv og hård og jeg tvivler på en barnefod kan få den til at flexe.

Skofus så jeg også på, men de var klodsede synes jeg...

Faktisk var det generelt bunden der var stiv eller kluntede på de forskellige modeller og mærker der gjorde at ECCO vandt igen, igen, igen....

Men jeg kan da lige indskyde at i år er det en Friends flyverdragt der skal i brug og nøj den virker lækker og den første test er bestået med bravur!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.