graviditetskløe, nogen råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2013

DianaRJS

sagen er den at jeg har fået ursofalk det sidste stykke tid, men de er desværre ikke gode nok mere og kan ikke tage kløen og skal derfor skifte til et mærke der skal godkendes inden det må udleveres, så har været uden piller siden i går, og nu ligner jeg mere eller mindre en der har været oppe og sloges med en kat efter nattens forløb, og kan slet ikke være i min egen krop

så piger nogle god råd til hvordan man kan slå kløen bare lidt ned uden piller???? de skulle forhåbentlig komme i eftermiddag men uden garanti for at de nåede at blive godkendt :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Dot D

Jeg brugte meget at køle stederne ned, enten med "kolde fingre" eller med isposer i et viskestykke..

Har du fået testet dine levertal? Det var da jeg fik konstateret svangerskabsforgiftning, at vi fandt ud af, at mine levertal var aaaaalt for høje, og det var medvirkende til den forbistrede kløe. Jeg mener, jeg fik noget medicin for det, da jeg var indlagt med SF, men kan desværre ikke huske, hvad det hed...

Håber du finder en løsning....

Anmeld

3. oktober 2013

DianaRJS

Dot D skriver:

Jeg brugte meget at køle stederne ned, enten med "kolde fingre" eller med isposer i et viskestykke..

Har du fået testet dine levertal? Det var da jeg fik konstateret svangerskabsforgiftning, at vi fandt ud af, at mine levertal var aaaaalt for høje, og det var medvirkende til den forbistrede kløe. Jeg mener, jeg fik noget medicin for det, da jeg var indlagt med SF, men kan desværre ikke huske, hvad det hed...

Håber du finder en løsning....

jeg er på medicin grunden leverbetinget graviditets kløe men har været på et andet mærke indtil i går hvor de har skiftet det ud med noget der skal godkendes inden de må udlevere det, og det er desværre ikke gjort endnu......

Anmeld

3. oktober 2013

Dot D

DianaRJS skriver:

jeg er på medicin grunden leverbetinget graviditets kløe men har været på et andet mærke indtil i går hvor de har skiftet det ud med noget der skal godkendes inden de må udlevere det, og det er desværre ikke gjort endnu......

Ok, så var jeg ikke helt galt på den, hi hi.. Men har du prøvet at køle ned, hvor det er værst? Det hjalp mig lidt nemlig...

Anmeld

3. oktober 2013

DianaRJS

Dot D skriver:

Ok, så var jeg ikke helt galt på den, hi hi.. Men har du prøvet at køle ned, hvor det er værst? Det hjalp mig lidt nemlig...

har noget creme jeg købte inden jeg anede det var graviditets kløe som hedder decubal, det er kølende og klølindrene men det hjælper overhovedet ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.