Scanning i uge 7?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
12 svar
5 synes godt om
2. oktober 2013

Cosmo&Maia

Til jer der er blevet scannet i uge 7, får man billeder med hjem eller hvordan ? Jeg ved selvfølgelig godt at det er begrænset hvad man kan se, men kæresten kan desværre ikke komme med og der er han meget ked af.

Så det kunne jo være rart med et lille billede til ham  

Har os bestilt en scanning uge 10, han skal have i fødselsdagsgave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

BigHope13

Cosmo&Maia skriver:

Til jer der er blevet scannet i uge 7, får man billeder med hjem eller hvordan ? Jeg ved selvfølgelig godt at det er begrænset hvad man kan se, men kæresten kan desværre ikke komme med og der er han meget ked af.

Vi har været til 3 tidlige scanninger i forbindelse med fertilitetsbehandling, 4+6, 6+5 og 9+5. De første to gange var der ikke noget særligt at se men vi har alligevel fået et billede med hjem hver gang. I uge 9+5 kunne man tydeligt se en lille alien med arme og ben
god fornøjelse

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

Vi fik ved min søn ts ved gyn og fik billede med, vi betalte selv scanning i uge 9 og fik både billeder og video med hjem

Anmeld

2. oktober 2013

Cosmo&Maia

BigHope13 skriver:

Vi har været til 3 tidlige scanninger i forbindelse med fertilitetsbehandling, 4+6, 6+5 og 9+5. De første to gange var der ikke noget særligt at se men vi har alligevel fået et billede med hjem hver gang. I uge 9+5 kunne man tydeligt se en lille alien med arme og ben
god fornøjelse

Ihh, dejligt

Så håber jeg os at jeg får et billede med hjem til kæresten 

Anmeld

2. oktober 2013

Cosmo&Maia

Maja84 skriver:

Vi fik ved min søn ts ved gyn og fik billede med, vi betalte selv scanning i uge 9 og fik både billeder og video med hjem

Scanningen i uge 10 er os en jeg selv betaler, da det er en gave til kæresten   

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

Cosmo&Maia skriver:

Scanningen i uge 10 er os en jeg selv betaler, da det er en gave til kæresten   

Så Bille det undre mig hvis i ikke fik billeder med hjem

Anmeld

2. oktober 2013

Tulipan

Vi gjorde bare husk at sige du gerne vil så de ved det??

Anmeld

2. oktober 2013

Cosmo&Maia

Maja84 skriver:

Så Bille det undre mig hvis i ikke fik billeder med hjem

Ja, i uge 10 får vi både billeder og en cd  

Det var nu os scanningen i uge 7 jeg tænkte på, når det nu er en gratis scanning.

Anmeld

2. oktober 2013

Cosmo&Maia

Anonym23 skriver:

Vi gjorde?? bare husk at sige du gerne vil så de ved det??

Det bliver det første jeg siger 

Anmeld

3. oktober 2013

Diana2013

Cosmo&Maia skriver:

Det bliver det første jeg siger 

Og så huske at tage penge med i randers koster billeder fx 50 kr, men det er meget forskelligt om de vil have pengene, eller om det er 50 for alle billeder eller pr stk. Der står godt nok det er pr stk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.