Shit, nr. 2!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
3 svar
7 synes godt om
2. oktober 2013

Anonym trådstarter

.. Det var hvad jeg tænkte mandag morgen

- Havde egentlig regnet med at der ville gå et par måneder, så var ikke lige forberedt på at blive gravid i første forsøg med nr. 2. 

- Jeg er da vild glad, men kan mærke at det ikke er helt samme følelse som med den første.. Men mon ikke den glæde kommer helt af sig selv?! Har ikke engang sat mig ind i hvor langt henne jeg er, men det er nok også fordi min mens har været meget ureglmæssig, så jeg egentlig ikke har nogen ide om hvor langt henne jeg er.

Er måske også lidt "bekymret" da jeg er under uddannelse, og bliver nødt til at gå på barsel et halvt år inden jeg er færdig.. 

Men baby ER ønsket, og jeg glæder mig til at opleve en graviditet igen  Og finde ud af hvilket dejligt liv der gemmer sig derinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

B&J

som du selv skriver så tror jeg det kommer af sig selv, og klart man bliver lidt chokket ind imellem da nogle gange går det hurtigere ind man tror..

men stort tillykke med den lille spir inde i maven og i skal nok klare det

Anmeld

2. oktober 2013

-Milla-

Tillykke.
Jeg er selv gravid med nr.2 og her gik det også hurtigt denne gang.
Jeg var også glad og chokeret på samme tid fordi det netop var gået så stærkt. Det gik først rigtigt op for mig til scanning og i takt med at maven begyndte at vokse, hvilket den gjorde tidligt.
Nu er det helt perfekt og vi glæder os alle 3 meget til at blive til 4. Vi kan bare næsten ikke vente på at få besked om det bliver en lillebror/lillesøster. Min søn snakker meget om lillebror.
Endnu en gang tillykke, det bliver skønt for Jer.

Anmeld

2. oktober 2013

serinasmor

Anonym skriver:

.. Det var hvad jeg tænkte mandag morgen

- Havde egentlig regnet med at der ville gå et par måneder, så var ikke lige forberedt på at blive gravid i første forsøg med nr. 2. 

- Jeg er da vild glad, men kan mærke at det ikke er helt samme følelse som med den første.. Men mon ikke den glæde kommer helt af sig selv?! Har ikke engang sat mig ind i hvor langt henne jeg er, men det er nok også fordi min mens har været meget ureglmæssig, så jeg egentlig ikke har nogen ide om hvor langt henne jeg er.

Er måske også lidt "bekymret" da jeg er under uddannelse, og bliver nødt til at gå på barsel et halvt år inden jeg er færdig.. 

Men baby ER ønsket, og jeg glæder mig til at opleve en graviditet igen  Og finde ud af hvilket dejligt liv der gemmer sig derinde.

Tillykke

Jeg er sikker på at glædesfølelsen nok skal komme

Hvis du er bekymret mht studie ville jeg snakke med studievejlederen Jeg er sikker på du ikke er den første det er sket for så de ved nok hvad der skal ske i den retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.