Højseng..... har dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2013

stjernehimmel

Ak ja, for længe siden har jeg lovet trunten en højseng når hun skulle ha ny seng... og den tid er lige op over... (og hun husker som jeg ved ikke hvad)

Hun vil gerne ha en hel højseng så der kan være skrivebord osv under.....

Har dit barn? og må jeg se?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

TNBC

stjernehimmel skriver:

Ak ja, for længe siden har jeg lovet trunten en højseng når hun skulle ha ny seng... og den tid er lige op over... (og hun husker som jeg ved ikke hvad)

Hun vil gerne ha en hel højseng så der kan være skrivebord osv under.....

Har dit barn? og må jeg se?

min nevø på 6 har, og han er meget glad for den.

jeg kan ikke lige finde et billede af den, men jeg synes de er gode, og der er mange hvor der er skrivebord med..

hvad med at tage hende med ud og kigge?

Anmeld

2. oktober 2013

stjernehimmel

Yurie skriver:

min nevø på 6 har, og han er meget glad for den.

jeg kan ikke lige finde et billede af den, men jeg synes de er gode, og der er mange hvor der er skrivebord med..

hvad med at tage hende med ud og kigge?

Jaaa hun må nok med...

Vi har dog kigget på den fra ikea, til en 3/4 madres... hun skal ha et andet værelse til legeværelse i det nye hus, og da vi har to madressere pt pga sammenfytning kunne hun jo overtaget min og få luksus seng....;-)

Anmeld

2. oktober 2013

TNBC

stjernehimmel skriver:

Jaaa hun må nok med...

Vi har dog kigget på den fra ikea, til en 3/4 madres... hun skal ha et andet værelse til legeværelse i det nye hus, og da vi har to madressere pt pga sammenfytning kunne hun jo overtaget min og få luksus seng....;-)

Men hvis hun stadigvæk kan huske at du har lovet hende en højseng, vil hun nok virkelig gerne have den.. og så skal hun jo have lov til det.. og det er også dejligt at selv at have valgt sin seng.

Anmeld

2. oktober 2013

stjernehimmel

Yurie skriver:

Men hvis hun stadigvæk kan huske at du har lovet hende en højseng, vil hun nok virkelig gerne have den.. og så skal hun jo have lov til det.. og det er også dejligt at selv at have valgt sin seng.

Det er en højseng bare til en størrelse 3/4 madress.... :-) 

Anmeld

2. oktober 2013

stjernehimmel

Havde tænkt på denne.... Del gerne ud af erfaringer 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.