Kobberbryllup - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.730 visninger
10 svar
4 synes godt om
2. oktober 2013

Muhmi

Min mor og stedfar holder her i slutningen af November kobberbryllup... 

Er med på en halv æresport, halvt skjold og ingen morgensang..

Laver man også en "brudebuket" til kvinden? For der har jeg nemlig en super idé til den

Men udover det er jeg totalt lost for idéer, eller det er jeg ikke men ved ikke om de er passende som sådan, så derfor vil jeg rigtig gerne høre jeres idéer til hvad vi skal have lavet af festlige løjerligheder

Det er mig der står for bordpynten og der har jeg helt styr hvordan det bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Muhmi

Er der virkelig ingen der har nogle idéer?

Anmeld

2. oktober 2013

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Er der virkelig ingen der har nogle idéer?

Hvad med at lave en buket som så kan være en del af bordpynten, hvis hun ikke lige syntes at det var fedt med sådan en?
Jeg har været til ét bryllup ud over mit eget, så ud over det er jeg nok ikke til megen hjælp

Anmeld

2. oktober 2013

Team Putte

Muhmi skriver:

Laver man også en "brudebuket" til kvinden? For der har jeg nemlig en super idé til den

Men udover det er jeg totalt lost for idéer, eller det er jeg ikke men ved ikke om de er passende som sådan, så derfor vil jeg rigtig gerne høre jeres idéer til hvad vi skal have lavet af festlige løjerligheder

Jeg har været til et enkelt kobberbryllup for mange år siden.. De havde halv æresport og helt skilt i døren

Ellers er jeg heller ikke til meget hjælp

Anmeld

2. oktober 2013

Flødebollen

Muhmi skriver:

Hvad med at få lavet en kobber bryllup kage til dem?

Der findes utrolig flotte kager rundt omkring, hvor parret er i kobber og der er kobber pynt på

Anmeld

2. oktober 2013

Muhmi

Flødebollen skriver:

Hvad med at få lavet en kobber bryllup kage til dem?

Der findes utrolig flotte kager rundt omkring, hvor parret er i kobber og der er kobber pynt på

Jaajooo... Nej, det vil de nok ikke gøre så meget i Og dog... Kunne i hvert fald være en idé til formiddagskaffen

Anmeld

2. oktober 2013

Muhmi

Hvad med at lave en buket som så kan være en del af bordpynten, hvis hun ikke lige syntes at det var fedt med sådan en?
Jeg har været til ét bryllup ud over mit eget, så ud over det er jeg nok ikke til megen hjælp

Det har jeg faktisk tænkt på og nu hvor du siger det så tror jeg bestemt det er en mulighed at jeg går den vej.. Men havde tænkt mig at lave den her også...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2013

Mimic

Muhmi skriver:

Vi hang kobberting op i hækken ved mine svigerforældre, i den ene krukke var der lagt 12½ kobbermønt 

Anmeld

2. oktober 2013

CaWi

Til de kobberbryllupper jeg har været til, har der også været diverse køkken ting der har været sprayet i kobber farve. Super fint og dekorativt

Anmeld

2. oktober 2013

Weber

Muhmi skriver:

har været til 6-7 kobberbryllupper efterhånden. vi har altid haft morgensang kl 00:30 om natten og så har en eller flere bagt boller, som vi har spist inde hos parret . er det nogle, som har sovet tungt har vi haft et par grydelåg med til at vække med  

til mine forældres, som var i november pyntede vi æresport med 12 1/2 kobber ting, da det ikke var sæson for blomster . 

det med brudebuketten har jeg aldrig hørt, og forstår det egentligt heller ikke rigtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.