ÆL i 7 dage.. stadig næsten positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
2 synes godt om
2. oktober 2013

miss_c

Jeg har nu i 7 dage testet næsten positiv på mine ægløsningsteste - dvs den ene af stregene har været meget tydelig, den anden mindre tydelig. Men den har simpelthen ikke været rigtigt positiv endnu..

Kan det mon virkelig passe, at man kan være næsten positiv i så mange dage. Er der andre der har oplevet det samme. 

Her på 7.dagen er vi lidt trætte..   og utåldmodige! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er vidst noget med at det er enten eller, med de der æl-tests. Der er ikk noget der hedder næsten positiv. hvis Stregerne ikk er lige tydelige eller teststregen tydeligst, så er den negativ. 

Nogen kan slet ikk lave en teststreg før den er positiv, mens andre altid får en teststreg der er mere eller mindre tydelig.

desuden, kan det være at du er en af dem der kun kan teste positiv i et meget kort tidsinterval, og det har du måske misset?  

Anmeld

2. oktober 2013

miss_c

Du kan selvfølgelig godt have ret i, at den kan have været der. Men så forstår jeg bare ikke, hvorfor den stadig er det jeg kalder "næsten positiv"

Jeg har før været gravid og dengang jeg tog testen, der var den også næsten positiv i dagene inden den blev rigtig positiv, så jeg tror altså den er god nok, den kan godt være næsten positiv.. men i så mange dage, det er lidt mærkeligt!!

Anmeld

2. oktober 2013

CroQuis

Prøv at smid nogle billeder ind, så du kan få andre øjne på testene 

Anmeld

2. oktober 2013

Rosin

Har du taget en graviditets test? Jeg fik "menstraution" og testede positiv på ÆL test... Men var faktisk allerede gravid

Anmeld

3. oktober 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
miss_c skriver:

Du kan selvfølgelig godt have ret i, at den kan have været der. Men så forstår jeg bare ikke, hvorfor den stadig er det jeg kalder "næsten positiv"

Jeg har før været gravid og dengang jeg tog testen, der var den også næsten positiv i dagene inden den blev rigtig positiv, så jeg tror altså den er god nok, den kan godt være næsten positiv.. men i så mange dage, det er lidt mærkeligt!!

Det er den,fordi kvinder altid har LH hormon i kroppen,det er kun niveauet der svinger igennem din cyklus.

Når der er 2 streger på testen ( dog uden den er positiv) har du en LH niveau på min. 20miu/ml,når testen bliver positiv er niveauet på 40miu/ml.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.