så ramte vi uge 30, det er virkelig helt vildt at tænke på!!!!!!
nå men alt var jo fryd og gammen i sidste uge, men det måtte desværre lige tage en drejning her i weekenden.....
var til læge mandag da jeg endnu en gang kløede over det hele, alt fra under fødderne til oppe i hårbunden, desværre tog min læge det ikke seriøst og mente det var pjat og bare tør hud da det eneste sted det faktisk ikke klør er maven.....
men ringede til min jm da jeg kom hjem og blev sendt til blodprøvetagning for at se om det var levertalene det var galt med, og desværre som frygtede kunne de tredobble det maximum der er på levertal, så i dag står den på scanning af prinsen og prinsessen, samt samtale med lægen om hvad vi lige gør, og jeg er ved at dø af nervøsitet. graviditetskløe var grunden til min meget tidlige igangsættelse ved den ældste da han stoppede med at tage på i uge 32 men begyndte at tabe sig istedet for, så der blev jeg jo sat i gang allerede uge 34.....
nå men i skal ikke snydes for mavebilledet at slottet ;P og beklager trøjen er ved at male tremmeseng færdig, og magtede altså ikke lige at skifte trøje pga et billede 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld