Hvordan er det nu med Molo flyverdragterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. oktober 2013

Mamalou

Er der ikke noget med, at der er to modeller? At en model er større end den anden?

Sagen er den, at jeg har købt en lækker Danefæ flyverdragt på bud sidste vinter, men den er alt for stor til min søn. Han brugte en Molo sidste år i str. 92, så jeg tænkte at han ville passe en str. 98, men han svømmer i den og han kommer ikke i nærheden af at kunne passe den denne sæson... Han kan derimod godt være i Molo dragten, men jeg tror han vokser ud af den inden sæsonen er ovre. Jeg søger derefter efter en Molo, da den er lækker og da jeg regner med at jeg kan satse på størrelsen. Men hvis det er rigtigt nok, at der er to modeller, så vil jeg være opmærksom på dette inden jeg har endnu en flyverdragt hængende som chefen ikke kan passe

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Er der ikke noget med, at der er to modeller? At en model er større end den anden?

Sagen er den, at jeg har købt en lækker Danefæ flyverdragt på bud sidste vinter, men den er alt for stor til min søn. Han brugte en Molo sidste år i str. 92, så jeg tænkte at han ville passe en str. 98, men han svømmer i den og han kommer ikke i nærheden af at kunne passe den denne sæson... Han kan derimod godt være i Molo dragten, men jeg tror han vokser ud af den inden sæsonen er ovre. Jeg søger derefter efter en Molo, da den er lækker og da jeg regner med at jeg kan satse på størrelsen. Men hvis det er rigtigt nok, at der er to modeller, så vil jeg være opmærksom på dette inden jeg har endnu en flyverdragt hængende som chefen ikke kan passe

Vh. Louise

Jeg havde molo sidste år , den med 2 lynlåse . Og har købt igen iår Med 1 lynlås . Den jeg havde sidste år var str 98 og den havde samme str som 104 i alm model med 1 lynlås.

og det er det du mener ved jeg ikke 

Anmeld

1. oktober 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Jeg havde molo sidste år , den med 2 lynlåse . Og har købt igen iår Med 1 lynlås . Den jeg havde sidste år var str 98 og den havde samme str som 104 i alm model med 1 lynlås.

og det er det du mener ved jeg ikke 

Okay, så dem med to lynlås er størst? Den min søn havde sidste år var også med to lynlås, så hvis bare jeg får efter det, så kan det vist ikke gå helt galt

Anmeld

1. oktober 2013

Mette.

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Den med to lynlåse er "baby-modellen" - den går kun til str. 98.

den med en starter ved str. 98. Jeg synes begge modeller er store i størrelsen. Min datter har altid haft Molo dragter. I år har hun en str. 98 i den med en lynlås - hun er 3,5 år og 100 cm høj og den er stadig meget stor til hende.

Anmeld

2. oktober 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Okay, så dem med to lynlås er størst? Den min søn havde sidste år var også med to lynlås, så hvis bare jeg får efter det, så kan det vist ikke gå helt galt

Det var den erfaring jeg gjorde mig.

jeg købte en str 104 ( til denne vinter ) med en lynlås . Da jeg kom hjem med den målte str 98 ( dobbelt lynlås ) det samme som str 104 ( enkelt lynlås ) så byttede til str 110 .

men som Mette skriver er molo dragter generalt store i str .

Anmeld

2. oktober 2013

Chevro

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Vi har købt en Molo i str 92 med 2 lynlåse. og hunmel jakke i str 92, min søn er normalt 86 - men da han ikke ville kunne passe 86'eren til jul, valgte vi nummeret større. :-)

Han er knap 16 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.