Mig og min kæreste har haft en lidt hård start på det at starte vores familie...
Da vi besluttede os for at få vores første barn, var vi glade og optimistiske... Men det viste sig hurtigt at blive noget af det mest udfordrende i vores parforhold nogensinde...
Vi tabte barnet 3x i træk, alle 3 gange MA (Missed Abortion)... Alle 3x har jeg været hjemme og hjælpe min kæreste igennem aborten, alle gange hvor jeg har håndteret 'resterne' (begyndene foster+hinder) af graviditeten, fordi hun blødte voldsomt...
Under denne graviditets tidlige fase, havde jeg og min kæreste sex og da jeg trækker mig ud, er alt, ALT, smurt ind i blod... Vi troede straks det værste og min kæreste gik naturligvis i chock og skrig " Min Baby! Min Baby! " - Det skrig har virkelig brændt sig ind i mig 
Til vores store overraskelse viste en scanning, efterfølgende dog, at ALT var OK
Der var blot tale om et bristet blodkar... Fosteret var i live og har nu vokset sig til 20. uge
- Så alt glæde ligger her i...
MEN!!! Jeg er plaget af dårlige drømme som kommer og går... Jeg er Falck Redder og havde en møg-træls opgave i den periode hvor vi mistede/prøve at blive gravid på ny... Jeg skulle køre et for-tidlig-født forster til obduktion, hvor en portør var tvunget til at åbne kisten i min tilstedeværelse...
I tiden efter, selvom alt nu går fantastisk og jeg kan se frem til at blive far i Februar, ja så er jeg begyndt at få onde drømme...
Drømme, hvor jeg føler en tung skyld og smerte over at jeg fik min kæreste til at bløde så voldsom under sex, drømme hvor jeg ser at hun abortere pga mig... Drømme hvor skriget "Min Baby! Min Baby" gentager sig igen og igen, indtil jeg vågner op badet i kold sved...
Skriver dette indlæg, for at høre om andres drømme under svære graviditeter, og dels for at få tankerne skrevet ned... Har mange gode kolleger og en fantastisk kæreste som jeg snakker med omkring disse drømme...