så har jeg været til nf scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
11 synes godt om
1. oktober 2013

anna111

Profilbillede for anna111

og jeg blev rygget 4dage frem så nu er jeg sat til den 13april i stedet for den 17april jeg fik lavet resiko beregning som lå på 1 ud af 15357 så det er jo rigtig dejligt vi så rigtig beby ligge og sparke med benene og det var helt utrolig at se vi er bare så ekstram glade

Det er helt utrolig hvor højt vi elsker vores baby allerrade nu glæder vi os bare utrolig meget til næste scanning den 25nov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Putomanen

anna111 skriver:

og jeg blev rygget 4dage frem så nu er jeg sat til den 13april i stedet for den 17april jeg fik lavet resiko beregning som lå på 1 ud af 15357 så det er jo rigtig dejligt vi så rigtig beby ligge og sparke med benene og det var helt utrolig at se vi er bare så ekstram glade

Det er helt utrolig hvor højt vi elsker vores baby allerrade nu glæder vi os bare utrolig meget til næste scanning den 25nov

Tillykke med den fine scanning
Super fint risiko-tal.

Det må være fantastisk at være kommet over de første 12 usikre uger!

Anmeld

1. oktober 2013

Pikku Myy

anna111 skriver:

Dit CPR-nummer fremgår ...

Og stort tillykke selvfølgelig

Anmeld

1. oktober 2013

anna111

Pikku Myy skriver:

Dit CPR-nummer fremgår ...

Og stort tillykke selvfølgelig

Ups havde jeg ikke set hvordan kan jeg gå ind og ændre billedet?
Og mange tak

Anmeld

1. oktober 2013

anna111

Putomanen skriver:

Tillykke med den fine scanning
Super fint risiko-tal.

Det må være fantastisk at være kommet over de første 12 usikre uger!

1000 tak ja det er virkelig dejligt enlig at være over de 12uger nu føler jeg mig lidt mere sikker

Anmeld

1. oktober 2013

anna111

Lige et nyt billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.