19+5 - Misdannelsescanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
6 svar
10 synes godt om
1. oktober 2013

Anonym101

Så kan vi konstatere at vi har en sund og rask datter der ELSKER, at sove med fødderne om ørene og hænderne på ansigtet når hun ikke lige sutter på sine fingre

Det gør hun hvergang vi har set hende til scanning og hun er bare så dejlig når hun vinker og vifter med sine små engle-fingre

Vi har købt hende en sød "mine første år"- bog og et billedalbum til scanningsbilleder osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

BigHope13

Norit skriver:

Så kan vi konstatere at vi har en sund og rask datter der ELSKER, at sove med fødderne om ørene og hænderne på ansigtet når hun ikke lige sutter på sine fingre

Det gør hun hvergang vi har set hende til scanning og hun er bare så dejlig når hun vinker og vifter med sine små engle-fingre

Vi har købt hende en sød "mine første år"- bog og et billedalbum til scanningsbilleder osv.

Nårrh sikke nogle dejlige billeder i har fået af prinsessen

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

Nårrh sikke nogle dejlige billeder i har fået af prinsessen

Tak for det, hehe.
Desværre ville hun jo hverken buh eller bæh så vi fik ikke et ordenligt profil billede trods kamp mellem jordemoder, min stakkels puls som hele tiden skulle op ved, at hoppe og den lille stædige ost i maven, men bare hun er sund og vokser som hun skal så jeg er lykkelig

Anmeld

1. oktober 2013

Babydrøm

Norit skriver:

Godt at høre Skønne billeder 

Anmeld

1. oktober 2013

BigHope13

Norit skriver:

Tak for det, hehe.
Desværre ville hun jo hverken buh eller bæh så vi fik ikke et ordenligt profil billede trods kamp mellem jordemoder, min stakkels puls som hele tiden skulle op ved, at hoppe og den lille stædige ost i maven, men bare hun er sund og vokser som hun skal så jeg er lykkelig

det lyder meget som alle de scanninger jeg har været til med vores bette drillepind, men som du selv siger bare de har det godt derinde så må vi være lykkelige og så må vi snige os ind på dem og få nogle skønne billeder når først de er kommet ud

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym101

AnnL skriver:

Godt at høre Skønne billeder 

Ja det er super dejligt

Anmeld

2. oktober 2013

Anonym101

BigHope13 skriver:

det lyder meget som alle de scanninger jeg har været til med vores bette drillepind, men som du selv siger bare de har det godt derinde så må vi være lykkelige og så må vi snige os ind på dem og få nogle skønne billeder når først de er kommet ud

Nå du har også sådan en lille lømmel?
Ha ha, ja det er jo så bare det man må

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.