31+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
14 svar
17 synes godt om
1. oktober 2013

Karla

Så nåede jeg så langt

Tænk sig, at for et år siden havde jeg en bio, og det var 3. gang det gik galt for os - og nu ét år senere, er jeg 31+4. Det er så vildt at tænke på

Jeg nyder stadig at være gravid, men er ved at være godt og grundig træt af smertefulde plukkeveer, som lænker mig til sofaen/sengen.
Jeg er begyndt at få ondt i ryggen og især i lænden. Men en varmepuder gør underværker

Jeg føler mig egentlig ikke vildt besværet af min mave, kan sagtens vende mig i sengen, og kan også godt ligge på maven i kort tid.

Jeg er 100 % klar til at møde vores lille pige, og selvom tiden flyver afsted, synes jeg stadig der er en evighed til hun kommer

Maven vokser, og synes den skifter meget form. Jeg har stadig ikke fået nogle strækmærker ud over nogle få på brysterne. Vægten har stået stille de sidste uger, og er stadig +10 kg

Prinsessen blev 29+3 skønnet til 1300 g ved jordemoderen, og 30+3 blev hun scannet til at veje lige knap 2000 g. Så er spændt på, hvor stor hun er

Og så lige et mavebillede fra i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

BigHope13

Karla skriver:

Så nåede jeg så langt

Tænk sig, at for et år siden havde jeg en bio, og det var 3. gang det gik galt for os - og nu ét år senere, er jeg 31+4. Det er så vildt at tænke på

Jeg nyder stadig at være gravid, men er ved at være godt og grundig træt af smertefulde plukkeveer, som lænker mig til sofaen/sengen.
Jeg er begyndt at få ondt i ryggen og især i lænden. Men en varmepuder gør underværker

Jeg føler mig egentlig ikke vildt besværet af min mave, kan sagtens vende mig i sengen, og kan også godt ligge på maven i kort tid.

Jeg er 100 % klar til at møde vores lille pige, og selvom tiden flyver afsted, synes jeg stadig der er en evighed til hun kommer

Maven vokser, og synes den skifter meget form. Jeg har stadig ikke fået nogle strækmærker ud over nogle få på brysterne. Vægten har stået stille de sidste uger, og er stadig +10 kg

Prinsessen blev 29+3 skønnet til 1300 g ved jordemoderen, og 30+3 blev hun scannet til at veje lige knap 2000 g. Så er spændt på, hvor stor hun er

Hvor er du bare fin

Anmeld

1. oktober 2013

Karla

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare fin

Tusind tak

- nu er det altså snart november

Anmeld

1. oktober 2013

Clisolka

Hvor er det en smuk babyhule! 

Anmeld

1. oktober 2013

BigHope13

Karla skriver:

J

Tusind tak

- nu er det altså snart november

Ja det er så og hvor er det bare fantastisk
kan slet ikke vente tiden an mere

Anmeld

1. oktober 2013

LMX

Skide lækker læsning.. Som gravid kan jeg sidde og tude over når det endelig lykkedes for andre. Bliver fandme så rørt 

Go vind fremover!

Anmeld

1. oktober 2013

Karla

Babymor2010 skriver:

Hvor er det en smuk babyhule! 

Tusind tak
- Jeg er også ret vild med den Kommer helt til at savne den, når prinsessen kommer ud

Anmeld

1. oktober 2013

AnthonsMor

Karla skriver:

Så nåede jeg så langt

Lækker mave! Og hvor er det dejligt, at det endelig lykkes for jer

Anmeld

1. oktober 2013

Karla

BigHope13 skriver:

Ja det er så og hvor er det bare fantastisk
kan slet ikke vente tiden an mere

Nej, jeg kan slet heller ikke vente - samtidig har jeg øjeblikke, hvor jeg bare tænker, at der gerne måtte gå nogle måneder mere. Det kommer så tæt på Men der er ikke rigtig nogen vej tilbage nu

Anmeld

1. oktober 2013

Karla

LMX skriver:

Skide lækker læsning.. Som gravid kan jeg sidde og tude over når det endelig lykkedes for andre. Bliver fandme så rørt 

Go vind fremover!

Tusind tak

Jeg er også så evig taknemmelig for, at det lykkedes for os. Heldigvis glemmer man hurtigt den hårde kamp og alle frustrationerne. Det er jo de hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.