31+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
8 svar
12 synes godt om
1. oktober 2013

NovemberBaby2013

Fik ikke skrevet i går, men nu får i den i dag . Jeg ramte 31+0 i går, og har dermed kun 9 uger til termin. Babytøjet er jeg i gang med at vaske. Var til JM i fredags, og har fået konstateret delvis bækkenløsning . Min mor og jeg var til vægtscanning i onsdags, og prinsessen vejede 1671 g. så hun er helt normalvægtig! Ellers går dagene bare på sofaen og hos hesten .
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

BigHope13

DecemberBaby2013 skriver:

Fik ikke skrevet i går, men nu får i den i dag . Jeg ramte 31+0 i går, og har dermed kun 9 uger til termin. Babytøjet er jeg i gang med at vaske. Var til JM i fredags, og har fået konstateret delvis bækkenløsning . Min mor og jeg var til vægtscanning i onsdags, og prinsessen vejede 1671 g. så hun er helt normalvægtig! Ellers går dagene bare på sofaen og hos hesten .

Hvor er din mave altså bare fin
rigtig øv med bækkenløsning, håber du får den sidste tid til at gå nogenlunde uden for mange smerter, husk at lytte til krop og tag de pauser du har behov for, det har hjulpet rigtig meget her.

Anmeld

1. oktober 2013

NovemberBaby2013

BigHope13 skriver:

Hvor er din mave altså bare fin
rigtig øv med bækkenløsning, håber du får den sidste tid til at gå nogenlunde uden for mange smerter, husk at lytte til krop og tag de pauser du har behov for, det har hjulpet rigtig meget her.

Ihh tak! .
Det gør jeg bestemt også! Det er heller ikke meget min krop duer til ad gangen, så den siger fra helt af sig selv

Anmeld

1. oktober 2013

Clisolka

Smuk babymave! 

Anmeld

1. oktober 2013

NovemberBaby2013

Babymor2010 skriver:

Smuk babymave! 

Tak

Anmeld

1. oktober 2013

liten-mamma

DecemberBaby2013 skriver:

Din mave er altså bare så fin Den sidder så flot på dig!

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym101

Din mave er så fin!

Anmeld

2. oktober 2013

NovemberBaby2013

liten-mamma skriver:

Din mave er altså bare så fin Den sidder så flot på dig!

Tusinde tak

Anmeld

2. oktober 2013

NovemberBaby2013

Norit skriver:

Din mave er så fin!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.