bange for at få en depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. oktober 2013

Anonym trådstarter

jeg er gravid og har lige omkring 3 uger tilbage.

de sidste 4 uger er humøret røget helt i bund i takt med generne fra graviditeten.

jeg bruger dagen i sengen pga vand i fødderne så jeg ikke kan stå og gå. 

har ondt i ryggen nakken og maven konstant. oveni har jeg så fået en forkølelse så halsen kradser og næsen løber.

jeg er bange for at jeg er ved at gå helt ned. 

hvad kan jeg gøre for at undgå en depression.

kan jeg blive sat i gang før tid så jeg ikke skal have det sådan her for længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

ano14316

Anonym skriver:

de sidste 4 uger er humøret røget helt i bund i takt med generne fra graviditeten.

har ondt i ryggen nakken og maven konstant. oveni har jeg så fået en forkølelse så halsen kradser og næsen løber.

Hvis den "eneste" årsag til at du er senge liggende er væske i kroppen, synes jeg du skal sørger for at komme ud og få frisk luft en time om dagen..
Det er ikke for at negligere væske i kroppen for ved der kan være meget meget smertefuldt.. men at komme ud og bevæge dig vil også hjælpe på væsken... Frisk luft om motion er det bedste mod depression...

Anmeld

1. oktober 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Hvis den "eneste" årsag til at du er senge liggende er væske i kroppen, synes jeg du skal sørger for at komme ud og få frisk luft en time om dagen..
Det er ikke for at negligere væske i kroppen for ved der kan være meget meget smertefuldt.. men at komme ud og bevæge dig vil også hjælpe på væsken... Frisk luft om motion er det bedste mod depression...

Jeg kan slet ikke bevæge fødderne. Men der er også alle de andre smerter der gør at jeg kun ligger og ligger. 

Anmeld

1. oktober 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Selvom det ikke er rart at bevæge sig med væske i kroppen (i know jeg tog selv 15 kg væske på) så er det altså det bedste for din krop..

Ud og gå en lille tur, nyd naturen, lydende og den friske luft, det hjælper på humøret samt på væsken.. Giv dig selv et mål - 1 km om dagen..

Er det dit første barn ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.