sengerand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
3 synes godt om
1. oktober 2013

HappyTrine

Hej i skønne damer

jeg har endelig på plads og klar til når den lille prinsesse kommer her om 1½ månedes tid til og fra  

Men har lige et enkelt spørgsmål til jer, hvornår sætter man sengeranden i tremmesengen ?

ved godt hun ikk kommer til at bruge sin tremmeseng de første måneder , men vil bare gerne lige vide hvornår man sådan ca sætter den i, om man kan gøre det allerede nu, bare for at sengen ikk står og ser ''kedelig'' ud indtil hun skal bruge den . smiler .

håber nogle kan svare på mig spørgsmål,

hilsen hende der snart ikk kan vente mere, på den lille kommer <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

LilleSmølf

Vi satte vores ind med det samme, der er ingen grund til at lade være.

Eller, det vil sige, jeg brugte FOR EVIGT fordi vi havde købt sådan en, der skal bindes, men ikke kan i vores tremmeseng der har lukkede ender

Men nu har vi købt en ny, tyk én og den er røget i med det samme (:

Anmeld

1. oktober 2013

DianaRJS

HappyTrine skriver:

Hej i skønne damer

jeg har endelig på plads og klar til når den lille prinsesse kommer her om 1½ månedes tid til og fra  

Men har lige et enkelt spørgsmål til jer, hvornår sætter man sengeranden i tremmesengen ?

ved godt hun ikk kommer til at bruge sin tremmeseng de første måneder , men vil bare gerne lige vide hvornår man sådan ca sætter den i, om man kan gøre det allerede nu, bare for at sengen ikk står og ser ''kedelig'' ud indtil hun skal bruge den . smiler .

den her gang er det nok lidt svært da jeg kommer til at bruge tremmesengen fra dag 1 dag jeg venter tvillinger, så der kommer den self i

men ved de 2 store har vi ikke fordi de jo har sovet i liften i tremmesengen eller i vuggen, så de har jo ikke kunnet se den, så der er den først blevet sat i når tremmesengen er taget i brug uden lift

Anmeld

1. oktober 2013

HappyTrine

LilleSmølf skriver:

Vi satte vores ind med det samme, der er ingen grund til at lade være.

Eller, det vil sige, jeg brugte FOR EVIGT fordi vi havde købt sådan en, der skal bindes, men ikke kan i vores tremmeseng der har lukkede ender

Men nu har vi købt en ny, tyk én og den er røget i med det samme (:

mange tak for hjælpen/svar

Anmeld

1. oktober 2013

HappyTrine

DianaRJS skriver:

den her gang er det nok lidt svært da jeg kommer til at bruge tremmesengen fra dag 1 dag jeg venter tvillinger, så der kommer den self i

men ved de 2 store har vi ikke fordi de jo har sovet i liften i tremmesengen eller i vuggen, så de har jo ikke kunnet se den, så der er den først blevet sat i når tremmesengen er taget i brug uden lift

mange tak for hjælpen/svar

Anmeld

1. oktober 2013

Karla

HappyTrine skriver:

Hej i skønne damer

Vi har sat vores i tremmesengen. Vi købte en ny, tyk skum en fra Sebra, og den blev sat i sengen, da vi lavede værelset klar.
Vi har ikke redt seng eller lagt lagen på endnu - den står bare i sengen alene.
Det var også lige så meget for, at den kunne nå at falde i den rette facon - den havde nogle buk efter den havde lagt i posen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.