ikke så aktiv som før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. oktober 2013

dukke

Hej alle i skønne damer

Jeg har altid syntes rigtig god om baby.dk og har brugt den meget, men efter jeg fandt ud af at min søns fars kæreste også brugt siden og skrev om min søn har jeg ikke været super glad for at skrive her inde.

Min søns far og mig har ikke et godt samarbejde og jeg har ikke haft lyst til at de kunne snage i mit privatliv.

Er det mig som er forkert på den eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

TNBC

dukke skriver:

Hej alle i skønne damer

Jeg har altid syntes rigtig god om baby.dk og har brugt den meget, men efter jeg fandt ud af at min søns fars kæreste også brugt siden og skrev om min søn har jeg ikke været super glad for at skrive her inde.

Min søns far og mig har ikke et godt samarbejde og jeg har ikke haft lyst til at de kunne snage i mit privatliv.

hva har hun skrevet om din søn? For hvis hun skriver ting du ikke vil have, ville jeg snakke med eksen.

Nej, du er ikke forkert på den. DU har ikke lyst til at de skal snage og det er jo fair nok. har du overvejet at lave en anonym profil??

Anmeld

1. oktober 2013

dukke

Yurie skriver:

hva har hun skrevet om din søn? For hvis hun skriver ting du ikke vil have, ville jeg snakke med eksen.

Nej, du er ikke forkert på den. DU har ikke lyst til at de skal snage og det er jo fair nok. har du overvejet at lave en anonym profil??

Jeg kan ikke huske hvad det var da det er længe siden, jeg snakket medhham om at hun havde skrevet det og så sagde han at hun altså også bor sammen med vores søn så det havde hun lov til.
Hun blander sig i det hele taget for meget i knægtens liv og vi har lige været i statsforvaltningen hvor hun fik af vide at hun skal blande sig uden om.

Ja det havde jeg godt tænkt på men er ikke kommet så langt

Anmeld

1. oktober 2013

TNBC

dukke skriver:

Jeg kan ikke huske hvad det var da det er længe siden, jeg snakket medhham om at hun havde skrevet det og så sagde han at hun altså også bor sammen med vores søn så det havde hun lov til.
Hun blander sig i det hele taget for meget i knægtens liv og vi har lige været i statsforvaltningen hvor hun fik af vide at hun skal blande sig uden om.

Ja det havde jeg godt tænkt på men er ikke kommet så langt

men er det slemme ting.. altså hvor hun brokker sig over ham?
hvordan blander sig? (Undskyld jeg spørg)
Det er jo dejligt at hun intressere sig for din søn, men hun skal ikke overskride dine grænser, hvilket statsforvaltningen jo så også har givet dig ret i. hvordan er det blevet efter at hun har fået det af vide?

Anmeld

1. oktober 2013

modesty

Hej alle i skønne damer

Jeg har ikke lyst til at tage part i en sag hvor jeg ikke kender nogle af de involverede. Det virker lidt som om du vil have at vi skal vælge side når du spørger om du er galt på den "eller hvad".

Men jeg kan ikke se hvorfor nogle af jer skulle være galt på den, I har jo begge lov til at skrive på en offentlig netside.

Hvad med at lukke din profil og oprette en anden, mere anonym? Du skal selvfølgelig tænke lidt over hvad du skriver for ikke at blive genkendt, men du vil stadig i vid udstrækning kunne deltage herinde.

Anmeld

1. oktober 2013

dukke

Yurie skriver:

men er det slemme ting.. altså hvor hun brokker sig over ham?
hvordan blander sig? (Undskyld jeg spørg)
Det er jo dejligt at hun intressere sig for din søn, men hun skal ikke overskride dine grænser, hvilket statsforvaltningen jo så også har givet dig ret i. hvordan er det blevet efter at hun har fået det af vide?

Nej hun brokker sig ikke men vil meget gerne bestemme over han

Anmeld

1. oktober 2013

TNBC

dukke skriver:

Nej hun brokker sig ikke men vil meget gerne bestemme over han

hun kan jo ikke bestemme noget, uden at snakke med jer først. altså de store ting, for det er jer der er forældrene og jer der laver reglerne.

men hvis det at han skal gå i seng, rydde op, børste tænder eller sådan noget, ser jeg det ikke som et problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.