Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorDk skriver: Jeg kender det!!! Ser tit en masse lækkert hvor jeg tænker..... DET MÅ JEG KØBE... meeeen det er bare dumt (for di vokser i ryk de små pus) Jeg synes det ville være en rigtig god idé at vente ihvertfald
Jeg kender det!!! Ser tit en masse lækkert hvor jeg tænker..... DET MÅ JEG KØBE... meeeen det er bare dumt (for di vokser i ryk de små pus)
Jeg synes det ville være en rigtig god idé at vente ihvertfald
Hehe! Pæsis .... Ja jeg venter... Iiiiiiiiiih altså Øv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
modesty skriver: Det kan du overhovedet ikke forudse.
Det kan du overhovedet ikke forudse.
Nej og det er da bare så meget ØV! Tak for svar
Kofoed. skriver: Anastasia brugte for et ½ år siden (da hun var 1½ år) str 21, fra juni til nu er hun vokset helt vildt voldsomt, 10 cm i højden og 3 størrelser i sko, så de vinterstøvler vi købte i går er str 24...
Anastasia brugte for et ½ år siden (da hun var 1½ år) str 21, fra juni til nu er hun vokset helt vildt voldsomt, 10 cm i højden og 3 størrelser i sko, så de vinterstøvler vi købte i går er str 24...
ja hold da op det er gået stærkt
MariaKyedDK skriver: Hej Baby.dk Hvilken sko-størrelse bruger 1½ årige børn CA.? Min lille pige er kun 1 måned gammel nu, men jeg har fundet nogle rigtig fede/søde vinterstøvler, og vil gerne købe dem så hun kan bruge dem næste år men kan overhoved ikke huske hvad størrelse de bruger i sko i den alder Må i få en SKØN Tirsdag
Hej Baby.dk
Hvilken sko-størrelse bruger 1½ årige børn CA.? Min lille pige er kun 1 måned gammel nu, men jeg har fundet nogle rigtig fede/søde vinterstøvler, og vil gerne købe dem så hun kan bruge dem næste år men kan overhoved ikke huske hvad størrelse de bruger i sko i den alder
Må i få en SKØN Tirsdag
Rose brugte 22/23, men jeg tror ikke jeg ville turde købe så langt forud
MariaKyedDK skriver: ja hold da op det er gået stærkt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128