Michelle21 skriver:
Hejsa piger,
Jeg tænkte på hvor meget om dagen i mærker liv og hvor meget skal man mærke?? jeg er 22+5 idag, og jeg mærker ham jævntligt, ville hører om hvordan og hvorledes man skal mærke dem 
På forhånd tak 
Jeg mærkede liv første gang i starten af uge 19 og så mærkede jeg ham hver dag i et par uger, dog oftest lige inden jeg skulle sove.
Så fik han en stille periode fra omkring uge 22 til 24 hvor jeg stort set ikke mærkede ham måske kun lige et enkelt puf (han har nok bare lagt anderledes i den periode)
Og fra uge 25ca har jeg igen mærket ham hver eneste dag. Stadig mest i aftentimerne hvor jeg selv slapper godt af.
Efter uge 30 kom han op til ribbenene og jeg synes at han ændrede mønster, nu var han meget aktiv døgnet rundt med jævne mellemrum og tiden han var aktiv blev længere og længere.
Nu hvor jeg er 35 uger henne synes jeg faktisk han er aktiv konstant , og nu han ved at være så stor at det godt kan være ubehageligt, det er dog ikke så hurtige spark og bevægelser længere, nu det mere nogle lange seje træk og møvren derinde.
Anmeld