3D scanning i Tyskland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. oktober 2013

Lauer

Hej med jer,

Jeg bor forholdsvis tæt på grænsen, og vi er ved at undersøge hvad det vil koste at blive scannet i Tyskland, fordi vi simpelthen er for nærrige til at betale for det herhjemme

Jeg har kontaktet Dr. Callsen i Flensborg pr. mail 3 gange, og besluttede i går at ringe derned i stedet - med mit halvgebrokne tysk, fik jeg spurgt om det jeg ville. Men de har først tid den 30. oktober, OG så skulle jeg desuden lige ringe en uge forinden, for at være sikker på om de nu også havde tid til mig, fordi der kunne komme noget andet i vejen.. ikke fedt Det kan jeg seriøst ikke bruge til noget..

Nogen der kender til ANDRE scanningsklinikker i Tyskland?

Lauer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Benjamins'mor

Kender desværre ikke til scanning i tyskland.
Men callsen er det eneste jeg finder gennem Google, og de er da godtnok også billige.

Anmeld

1. oktober 2013

Lauer

Benjamins'mor skriver:

Kender desværre ikke til scanning i tyskland.
Men callsen er det eneste jeg finder gennem Google, og de er da godtnok også billige.

Ja, det er de - men det hjælper ikke meget, hvis ikke man kan få en tid

Anmeld

1. oktober 2013

Benjamins'mor

Lauer skriver:

Ja, det er de - men det hjælper ikke meget, hvis ikke man kan få en tid

Nej, det er jo det.

Håber der er andre herinde som kan hjælpe.

Anmeld

1. oktober 2013

TinaPina

Jeg vil lige anbefale scNningsklinikken i kolding. Ja det er en udgift, men hun er skide dygtig og rar og det er bare ikke en tid/mulighed der kommer igen

Anmeld

1. oktober 2013

Lauer

TinaPina skriver:

Jeg vil lige anbefale scNningsklinikken i kolding. Ja det er en udgift, men hun er skide dygtig og rar og det er bare ikke en tid/mulighed der kommer igen

Jeg brugte scanningsklinikken i Kolding sidste gang jeg var gravid, og det er da OK - men jeg er bare for nærig.. jeg har set den DVD jeg fik 1 gang siden jeg fødte, og billederne der blev taget har jeg også kun kigget på et par gange siden.. så synes det bliver for dyrt.

Jeg gerne have en scanning mere inden lillebror kommer ud, og her kan jeg vælge om jeg vil give 400,- for en scanning i DK eller 400,- for en 3D/4D scanning i DE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.