3. trimester

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
10 svar
3 synes godt om
30. september 2013

grinny

Wauw, så kom jeg til 28+0 og dermed 3. trimester  

Synes simpelthen tiden flyver afsted og føler ikke jeg hverken kan nå at nyde graviditeten eller komme i gang med værelset  Har siden 15+0 kæmpet for at få en sygemelding og kan nu endelig stresse lidt af og slappe af.

Mit bækken er på ingen måde blevet bedre  Og jeg kæmper dagligt med smerter både når jeg sidder og ligger så ved ikke altid hvor jeg skal gøre af mig selv  

Baby har det fint og kan mærke at hans spark og godt på vej mod ribbenene, så tror snart han rammer dem  Jeg elsker hver bevægelse derinde fra 

Jeg er begyndt at føle at jeg skal tisse hele tiden, så render og render og kommer kun af med en enkelt dråbe  Men det følger jo med.

Vægten siger +4 kg. så jeg er mega-over-super-duper glad. Jeg var overvægtig i forvejen og har HELE graviditeten fået af vide af lægen og jm at jeg endelig skulle passe på osv. osv. og hvor er det dog dejligt når man så overrasker dem 

Nå bare en lille update fra mig. Billed må i vente med da jeg ikke orker at rejse mig nu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Bettina90

grinny skriver:

Synes simpelthen tiden flyver afsted og føler ikke jeg hverken kan nå at nyde graviditeten eller komme i gang med værelset  Har siden 15+0 kæmpet for at få en sygemelding og kan nu endelig stresse lidt af og slappe af.

Mit bækken er på ingen måde blevet bedre  Og jeg kæmper dagligt med smerter både når jeg sidder og ligger så ved ikke altid hvor jeg skal gøre af mig selv  

Baby har det fint og kan mærke at hans spark og godt på vej mod ribbenene, så tror snart han rammer dem  Jeg elsker hver bevægelse derinde fra 

Jeg er begyndt at føle at jeg skal tisse hele tiden, så render og render og kommer kun af med en enkelt dråbe  Men det følger jo med.

Vægten siger +4 kg. så jeg er mega-over-super-duper glad. Jeg var overvægtig i forvejen og har HELE graviditeten fået af vide af lægen og jm at jeg endelig skulle passe på osv. osv. og hvor er det dog dejligt når man så overrasker dem 

Nå bare en lille update fra mig. Billed må i vente med da jeg ikke orker at rejse mig nu  

Hvor fint  Er selv 28+0 i dag  Min vægstigning siger dog 12 kg 

Anmeld

1. oktober 2013

grinny

Bettina90 skriver:

Hvor fint  Er selv 28+0 i dag  Min vægstigning siger dog 12 kg 

Synes det er fantastisk at nå til 28+, en kæmpe milepæl 

Anmeld

1. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Yay hvor tiden bare flyver afsted, helt utroligt
synes selv at uge 28og tredje trimester var en kæmpe milepæl, og derefter uge 30 som lagde så tæt på. ej men altså tiden suser bare afsted og før vi ved af det har vi vores skønne guldklumper hos os
håber du får den sidste tid til at gå trods al smerte og ubehag

Anmeld

1. oktober 2013

Bettina90

grinny skriver:

Synes det er fantastisk at nå til 28+, en kæmpe milepæl 

ja, kun 1/3 del tilbage  Men synes virkelig ikke jeg kan vente  Det kribler i mig for at holde min lille prinsess i armene - men må nok hellere vente små 3 mdr endnu 

Anmeld

1. oktober 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Yay hvor tiden bare flyver afsted, helt utroligt
synes selv at uge 28og tredje trimester var en kæmpe milepæl, og derefter uge 30 som lagde så tæt på. ej men altså tiden suser bare afsted og før vi ved af det har vi vores skønne guldklumper hos os
håber du får den sidste tid til at gå trods al smerte og ubehag

Jeg venter også bare på uge 30, tænk sig at så står der et 3 tal foran  Og om en uge skal jeg til jm 

Og ja, lige om lidt er de her  Jeg elsker efteråret og det grå vejr for aå ved jeg at det kun kommer tættere og tættere på 

Smerterne er nok det eneste der lige nu gør tiden lang  Men tror jeg vil snakke med min jm om akupunktur og håbe på at få styr på smerterne 

Anmeld

1. oktober 2013

grinny

Bettina90 skriver:

ja, kun 1/3 del tilbage  Men synes virkelig ikke jeg kan vente  Det kribler i mig for at holde min lille prinsess i armene - men må nok hellere vente små 3 mdr endnu 

Det kribler også her  Og alligevel ikke for værelset er slet ikke færdigt, haha 

Anmeld

1. oktober 2013

BigHope13

grinny skriver:

Jeg venter også bare på uge 30, tænk sig at så står der et 3 tal foran  Og om en uge skal jeg til jm 

Og ja, lige om lidt er de her  Jeg elsker efteråret og det grå vejr for aå ved jeg at det kun kommer tættere og tættere på 

Smerterne er nok det eneste der lige nu gør tiden lang  Men tror jeg vil snakke med min jm om akupunktur og håbe på at få styr på smerterne 

Synes virkelig de 7uger fra igen 28 og her til uge 35 er blæst forbi.
Og ligesom du så synes jeg virkelig også bare denne kolde efterårstid er super skøn

ej hvor dejligt med JM og god idé lige at høre om du kan få noget smertebehandling. Tiden kan virkelig blive lang når alt indebærer smerter.

Anmeld

1. oktober 2013

Dafnies

Hvor er det dejligt at læse sådan et dejlig positivt opslag! 

Jeg kan kun give dig ret i, at tiden flyver afsted! Jeg er 28+0 i dag og har heller ikke taget meget på endnu (3,5 kg). Jeg mærker masser af liv hver dag og glæder mig sindssygt meget til at møde den lille skurk  Men hvor er det vildt at tænke på, at det faktisk er lige om lidt 

Anmeld

1. oktober 2013

grinny

Dafnies skriver:

Hvor er det dejligt at læse sådan et dejlig positivt opslag! 

Jeg kan kun give dig ret i, at tiden flyver afsted! Jeg er 28+0 i dag og har heller ikke taget meget på endnu (3,5 kg). Jeg mærker masser af liv hver dag og glæder mig sindssygt meget til at møde den lille skurk  Men hvor er det vildt at tænke på, at det faktisk er lige om lidt 

Flot med vægten  

Synes det er så dejligt at mærke liv derinde og kan mærke at det går mere over i bevægelser end direkte spark så det betyder jo bare at han vokser og vokser 

Og ja det er på en eller anden måde skræmmende at det er lige om lidt  Og må indrømme at sprøgsmål omkring fødslen er begyndt at dukke op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.