Den vildeste rutshebanetur nogensinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

Becks

Happiness skriver:

Nøj sødeste. Den er MEGET tydeligere end de andre!!!

Fik lige tårer i øjnene. Du har jo så meget fortjent det! Ihh altså, det er jo kæmpe stort!

Tak smukke

Det er så vild en følelse - Jeg skal være nogens MOR

Ja, den er meget tydligere og så endda på aften urin

Men tænk jeg muligvis er en uge kortere henne, så har jeg i princippet testet svagt positivt første gang 2+4 og ikke 3+4 - Det er jo vildt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

mariamiss6

Becks skriver:

Det er hvad jeg har været igennem de sidste par dage...

I sidste uge fik jeg svar på, at mit hcg kun lå på 46, fik taget ny bp i fredags, som desværre ikke kunne nå, at blive færdig samme dag - Så jeg måtte gå hele weekenden og først få svaret i dag

Det var steget  Til 120, vi synes stadig det ligger i den lave ende, i og med jeg skulle være 5+0 i dag...

Men, så kom vi til at regne på det, og min ÆL lå ret tidligt denne gang, allerede på 6-7 cyklusdag... Så jeg er muligvis kun 4+0 i dag, og har dermed testet en uge for tidligt...

Hun scannede mig, og kunne se antydningen af en graviditet

Jeg har fået taget ny bp i dag, som jeg får svar på i morgen eller onsdag, og hvis det er steget yderligere, så får jeg en tid til scanning i 7 uge

!!!! Juhuuuuu :D

OG så vil jeg bare lige sige at det altså ikke er fair at lave en semihemmelig krydse-aftale-indsamling på fjæsen, for så at give en halv vind om god besked og så stadig lade der gå over et døgn før vi får fortællingen på baby.dk..... Jeg kunne jo ikke sådan rigtig kommentere på fjæsen hahahaha....

Men hold nu kæft hvor er dte dejligt for dig. Jeg synes du fortjener det

Anmeld

1. oktober 2013

Becks

mariamiss6 skriver:

!!!! Juhuuuuu :D

OG så vil jeg bare lige sige at det altså ikke er fair at lave en semihemmelig krydse-aftale-indsamling på fjæsen, for så at give en halv vind om god besked og så stadig lade der gå over et døgn før vi får fortællingen på baby.dk..... Jeg kunne jo ikke sådan rigtig kommentere på fjæsen hahahaha....

Men hold nu kæft hvor er dte dejligt for dig. Jeg synes du fortjener det

Sorry

1000 tak søde du

Anmeld

1. oktober 2013

tarkoflen

Becks skriver:

Ulidelig venten, men det er det værd

Den er en drillepind fra starten

Det var Thea også og hun er bare verdens lækreste baby så du kan godt glæde dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.