Hej Piger
Jeg kan hermed erklærer mig selv afhængig af chokolade

ØV ØV Ø V
Jeg spiste mit sidste chokolade i søndags da jeg igår startet min nye livsstil som ikke indholder chokolade og sodavand men sund mad, og det er jo bare super fedt og gejsten var der bare så meget igår fordi jeg havet nogen til at hjælpe og støtte mig nemlig søde Eva her inde og søde Pia her inde, og det gik fint nok igår kunne godt mærke om aften at jeg VIRKELIG manglet mit stykke chokolade men jeg gjorde det ikke

Men i dag PUHA jeg har ond i hoved tænker ikke på andet end chokolade jeg sur og irriteret snære af min mand og bliver sur over INGENTING

Øv jeg synes det er hård jeg har spist en banan og et æble i håb om ikke at tænke på chokolade men glem det Diana det hjalp ikke
Jeg laver ikke andet end at tænke at det var da et dumt tidspunkt at stoppe med at spise chokolade (men det vil jo ALTID været et dumt tidspunkt) og bliver ved med at tænke på om jeg ikke bare skal gå hen og købe bare et lille bitte et (NEJ Diana det hjælper dig jo ikke) Lige nu føler jeg at jeg vil gøre ALT for et stykke chokolade. Og samtidig føler jeg mig bare SÅ sulten fordi jeg jo selvfølgelig os har skået ned på min portion størrelser.
Puha andre der har været afhængig af chokolade el andet der kan fortælle mig hvor længe der går før man stopper med at tænke på det og være sur irriteret osv og hvornår ens mave ikke føles sulten hele tiden.
Knus Diana som synes det hele er lidt håbløst lige nu os så kun på dag 2 jeg har aldrig troet at jeg var afhængig af chokolade men selvfølgelig var jeg det
Anmeld