Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tvilling 1 som er den ledende vejer nu.. 1152g og tvilling 2 vejer 1080g og de er helt perfekte..
Lmh uforandret trods voldsomme plukveer.. Super dejligt.. Deres it var dog nede, så fik ikke svar på prøverne.. Øv.. Og ingen billeder af mine basser, dobbelt øv..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, er du allerede så langt henne. Vildt som tiden flyver afsted. Dejligt, at de har det godt
ønskebarn74 skriver: Tvilling 1 som er den ledende vejer nu.. 1152g og tvilling 2 vejer 1080g og de er helt perfekte.. Lmh uforandret trods voldsomme plukveer.. Super dejligt.. Deres it var dog nede, så fik ikke svar på prøverne.. Øv.. Og ingen billeder af mine basser, dobbelt øv..
MoarHvidovre skriver: Ej, er du allerede så langt henne. Vildt som tiden flyver afsted. Dejligt, at de har det godt
Øog jeg synes den snegler sig afsted... Og ja godt de har det fint, for moderen er ved at gå til af kløe..
Men smilet kommer når de buldrer rundt..
Maja84 skriver: Weee hvor dejligt, håber i snart får svar på prøverne
Weee hvor dejligt, håber i snart får svar på prøverne
Gør jeg også.. Bliver sindsyg af kløe...
BigHope13 skriver: Sikke nogle dejlige størrelser de efterhånden harOg skønt at høre lmh er uforandretmen så typisk deres it er nede så i ikke fik svar på prøver
Sikke nogle dejlige størrelser de efterhånden harOg skønt at høre lmh er uforandretmen så typisk deres it er nede så i ikke fik svar på prøver
Jep.. De havde også problemer for 14dg. siden.. Og jeg bliver snart sindsyg af at klø...
ønskebarn74 skriver: Gør jeg også.. Bliver sindsyg af kløe...
sikke nogle smukke store børn du har i maven
Maja84 skriver: Ej hvor trels, graviditets kløe?
Ej hvor trels, graviditets kløe?
Venter svar på lever prøver..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128