Uge 33+1 åndedrætsbesvær..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
13 svar
3 synes godt om
30. september 2013

Mini us

Har så svært ved at trække vejret nogle der kan fortælle hvornår dette letter..? Tænker hvornår maven "synker"

kan ikke se hvorn jeg ska komme igennem de sidste 7 uger sådan her  For slet ikk at tale om hvis man går over tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Albertsen92

Mini us skriver:

Har så svært ved at trække vejret nogle der kan fortælle hvornår dette letter..? Tænker hvornår maven "synker"

kan ikke se hvorn jeg ska komme igennem de sidste 7 uger sådan her  For slet ikk at tale om hvis man går over tid 

Åh sådan havde jeg det også!
Det er heldigvis lige begyndt at lette, er 35+2

Anmeld

30. september 2013

Mini us

Albertsen92 skriver:

Åh sådan havde jeg det også!
Det er heldigvis lige begyndt at lette, er 35+2

Det er ulideligt puha d er om to uger

Anmeld

30. september 2013

Mini us

30. september 2013

BigHope13

Mini us skriver:

SåSådaHar så svært ved at trække vejret nogle der kan fortælle hvornår dette letter..? Tænker hvornår maven "synker"

Sådan har jeg også haft det i meget længe men det lettede i slutningen af uge 34. sørg for at hvil dig godt når det bliver for ubehageligt og undgå at ligge på ryggen det har hjulpet her.

Anmeld

30. september 2013

Mini us

BigHope13 skriver:

Sådan har jeg også haft det i meget længe men det lettede i slutningen af uge 34. sørg for at hvil dig godt når det bliver for ubehageligt og undgå at ligge på ryggen det har hjulpet her.

Din stakkel  så max to uger så burde det lette.. Glææææder mig

Anmeld

30. september 2013

Albertsen92

Mini us skriver:

Det er ulideligt puha d er om to uger

Ja det er!

Anmeld

30. september 2013

Mini us

Albertsen92 skriver:

Ja det er!

Puha

Anmeld

30. september 2013

BigHope13

Mini us skriver:

DDeha

Din stakkel  så max to uger så burde det lette.. Glææææder mig

Det er meget ubehageligt at have fornemmelsen af man ikke kan få luft, men nu er ungen kommet langt ned at ligge og er igang med at bore sig fast i bækkenet, og det er bestemt heller ikke smertefrit så vi nok bare nødt til at væbne os med hvile og tålmodighed fra nu af, tror ikke det bliver nemmere at være i kroppen før fødslen er ovre.

Anmeld

30. september 2013

AnthonsMor

Mini us skriver:

Jeg kan ikke engang dele erfaring, fordi min mave sank aldrig.. Den sad bare på plads hele vejen igennem + 13 dage

Men jeg kan godt forestille mig hvor træls det er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.