Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har så svært ved at trække vejret nogle der kan fortælle hvornår dette letter..? Tænker hvornår maven "synker"
kan ikke se hvorn jeg ska komme igennem de sidste 7 uger sådan her For slet ikk at tale om hvis man går over tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mini us skriver: Har så svært ved at trække vejret nogle der kan fortælle hvornår dette letter..? Tænker hvornår maven "synker" kan ikke se hvorn jeg ska komme igennem de sidste 7 uger sådan her For slet ikk at tale om hvis man går over tid
Albertsen92 skriver: Åh sådan havde jeg det også!Det er heldigvis lige begyndt at lette, er 35+2
Åh sådan havde jeg det også!Det er heldigvis lige begyndt at lette, er 35+2
Det er ulideligt puha d er om to uger
Mini us skriver: SåSådaHar så svært ved at trække vejret nogle der kan fortælle hvornår dette letter..? Tænker hvornår maven "synker" kan ikke se hvorn jeg ska komme igennem de sidste 7 uger sådan her For slet ikk at tale om hvis man går over tid
SåSådaHar så svært ved at trække vejret nogle der kan fortælle hvornår dette letter..? Tænker hvornår maven "synker"
BigHope13 skriver: Sådan har jeg også haft det i meget længe men det lettede i slutningen af uge 34. sørg for at hvil dig godt når det bliver for ubehageligt og undgå at ligge på ryggen det har hjulpet her.
Sådan har jeg også haft det i meget længe men det lettede i slutningen af uge 34. sørg for at hvil dig godt når det bliver for ubehageligt og undgå at ligge på ryggen det har hjulpet her.
Din stakkel så max to uger så burde det lette.. Glææææder mig
Mini us skriver: Det er ulideligt puha d er om to uger
Albertsen92 skriver: Ja det er!
Ja det er!
Puha
Mini us skriver: DDeha Din stakkel så max to uger så burde det lette.. Glææææder mig
DDeha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128