Babyalarm Philips Avent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

Line8700

Vi har den selv, og da vores søn er født den 8 dec, sov han også ude ved minusgrader, og den virkede upåklageligt! Intet dårligt om den herfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

5. oktober 2013

serinasmor

Siiigneee skriver:

Halløj 

Jeg har lige været ude og købe en baby alarm, det blev sådan en Philips Avent http://www.elgiganten.dk/product/personlig-pleje/babyudstyr/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00-testvinder

MEEEEN nu sidder jeg og kigger på den hjemme, og undrer mig over at de skriver den skal bruges og opbevares ved temperaturer mellem 10-35 grader? Så vidt jeg husker kan man ifølge Sundhedsstyrelsen trygt lade sit barn sove udendørs ned til -10 grader, virker den her alarm så ikke?

Er der nogen der har erfaringer med den alarm og minus grader, eller bare grader under 10? Eller har jeg købt katten i sækken?!

Hvis den er testvinder så virker den jo også under i frostvejr ellers kan den ikke være testvinder i dk hvor børn sover ude året rundt

Tror I kan være pænt tilfredse den har kun gode anmeldelser

selv havde vi noget værre l*** men det er en helt anden snak

Anmeld

5. oktober 2013

Moma

Halløj 

Jeg har lige været ude og købe en baby alarm, det blev sådan en Philips Avent http://www.elgiganten.dk/product/personlig-pleje/babyudstyr/SCD505/philips-avent-babyalarm-scd505-00-testvinder

MEEEEN nu sidder jeg og kigger på den hjemme, og undrer mig over at de skriver den skal bruges og opbevares ved temperaturer mellem 10-35 grader? Så vidt jeg husker kan man ifølge Sundhedsstyrelsen trygt lade sit barn sove udendørs ned til -10 grader, virker den her alarm så ikke?

Er der nogen der har erfaringer med den alarm og minus grader, eller bare grader under 10? Eller har jeg købt katten i sækken?!

Vi har haft den babyalarm i godt 4 år nu - og har også brugt den i frostvejr. Vi har været rigtigt glade for den. 

Vi har endda haft den enten på et terassebord ved siden af barnevognen eller oven på barnevognen - også i frostvejr. God og klsr lyd altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.