Ny livs-stil piger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Honningblomst

Hvordan er det første døgn gået...har det været hårdt??

Jeg går bare og glæder mig til jeg kan dyrke motion og er vildt misundelige over at I kan...men 10 uger endnu for mig, så kan jeg også komme igang og så skal jeg bare udholde en slaksekrop imens-griner

Glæder mig til at høre om det kører for Jer...

Knus Eva..som har en flink vægt for tiden...mangler kun 1,9 kilo nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Moar'en

Eva skriver:

Hvordan er det første døgn gået...har det været hårdt??

Jeg går bare og glæder mig til jeg kan dyrke motion og er vildt misundelige over at I kan...men 10 uger endnu for mig, så kan jeg også komme igang og så skal jeg bare udholde en slaksekrop imens-griner

Glæder mig til at høre om det kører for Jer...

Knus Eva..som har en flink vægt for tiden...mangler kun 1,9 kilo nu...

Vi havde fået en dårlig vane med enten sodavandis eller andet slik om aftenen, men i går skar vi i stedet for en ½ ananas i stykker og spiste den, nam nam. Så fik vi gang i vors wii igen, ved der er mange andre former for motion, men har ingen kondi så starter på den. Det var rigtig godt.
Idag har vi så lavet madplan for næste uge og skrevet ned hvad vi skal have handlet ind (det har vi været rigtig dårlige til). Idag husker vi så også at spise inden vi tager ud og handler så vi ikke bliver så fristede af det søde deroppe.
Så indtil nu går det faktisk rigtig godt.

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Lindskjold skriver:

Vi havde fået en dårlig vane med enten sodavandis eller andet slik om aftenen, men i går skar vi i stedet for en ½ ananas i stykker og spiste den, nam nam. Så fik vi gang i vors wii igen, ved der er mange andre former for motion, men har ingen kondi så starter på den. Det var rigtig godt.
Idag har vi så lavet madplan for næste uge og skrevet ned hvad vi skal have handlet ind (det har vi været rigtig dårlige til). Idag husker vi så også at spise inden vi tager ud og handler så vi ikke bliver så fristede af det søde deroppe.

Hvor er I gode....super... så kører det jo bare derud af....skønt..

Anmeld

21. juli 2009

Miss BananaHammock

Lindskjold skriver:

Den der med at spise inden man handler er SUPER!!!! jeg får også altid købt de dummeste ting når jeg handler og er sulten!!!

Anmeld

21. juli 2009

Moar'en

Eva skriver:

Hvor er I gode....super... så kører det jo bare derud af....skønt..

Tak

Anmeld

21. juli 2009

Moar'en

Nena skriver:

Den der med at spise inden man handler er SUPER!!!! jeg får også altid købt de dummeste ting når jeg handler og er sulten!!!

ja, og vi har det med at købe bilkas skide pølsehorn hver gang, men ikke idag, nu har vi fået en go middagsmad og så køre vi ud og handler.

Anmeld

21. juli 2009

Smukkert

Jeg skal ikke kunne sige hvordan det går med vægttabet, da jeg endnu ingen vægt har .
MEN jeg vil købe mig en imorgen.. Fik fri imorgen af en pædagog.. Så dejligt.. Jeg så ligbleg ud sagde hun.. Var også træt.. ..

Idag har jeg måtte synde idet mit rugbrød var for gammelt, så måtte bruge toastbrød til madpakken, men spiste vindruer og kiwi også..

Jeg har lige været nede at handle og har købt grove økologiske pasta, som jeg vil bruge til en paste/tun-salat med æg, majs og agurk.. Det mætter jo og smager dejligt .

Ellers er mit mål at spise masser af fisk.. Torskerogn, rejer, tun.. Sammen med kogte kartofler og gulerødder.. 0 sovs! Det er jo nemt at tilberede .

Vil dog prøve den berømte fedtforbrændingskur i 7 dage, for at kicke vægttabet igang.. Har aldrig prøvet den før, men tror den er god til at starte ud med .

Anmeld

21. juli 2009

Becks

Jeg er jo saa startet idag, og det er gaaet rigtig godt...

Spiste et baeger cultura natural med mysli til morgenmad. Mellem maaltid en riskiks og nektarin.

Frokost en skaal salat, en kollega havde foedselsdag og gav slik, men sagde nej tak og spiste mig noget vandmelon istedet..

Til aften skal jeg have 3 halve rugbroed med groent, hamburgerryg, kylling og ost.

Jeg cykler jo hver dag til arbejde, men har taget trappen op til de borgere som har elevator, puha der er langt op til 14 etage haha...

Saa alt i alt sys jeg det er gaaet godt, dog havde jeg lidt hovedpine sidste paa eftermiddagen, men det skal nok bare vaenne sig til ikke at faa noget soedt

Anmeld

24. juli 2009

Moar'en

Vi har valgt at fredag skal være vores veje dag herhjemme. Og selvom det ikke er meget har jeg da siden i mandags tabt 800 gram. vi var på vorbasse markede igår og havde snakket om at hvis lysten blev for stor måtte vi godt få en lille ting derude, men da vi tog hjem havde vi ikke købt noget usundt, vi havde drukket de 2 flasker vand vi havde med og spist 2½ æble, wee.... vi var lidt stolte af os selv.

Anmeld

27. juli 2009

Sujan

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg skal ikke kunne sige hvordan det går med vægttabet, da jeg endnu ingen vægt har .
MEN jeg vil købe mig en imorgen.. Fik fri imorgen af en pædagog.. Så dejligt.. Jeg så ligbleg ud sagde hun.. Var også træt.. ..

Idag har jeg måtte synde idet mit rugbrød var for gammelt, så måtte bruge toastbrød til madpakken, men spiste vindruer og kiwi også..

Jeg har lige været nede at handle og har købt grove økologiske pasta, som jeg vil bruge til en paste/tun-salat med æg, majs og agurk.. Det mætter jo og smager dejligt .

Ellers er mit mål at spise masser af fisk.. Torskerogn, rejer, tun.. Sammen med kogte kartofler og gulerødder.. 0 sovs! Det er jo nemt at tilberede .

Vil dog prøve den berømte fedtforbrændingskur i 7 dage, for at kicke vægttabet igang.. Har aldrig prøvet den før, men tror den er god til at starte ud med .

Hej Mælkebøtten.

Jeg vil bare gøre dig opmærksom på at du skal tænke lidt over hvilken slags fisk du spiser. Tun er ikke så sundt når man er gravid da det indeholder kviksølv (fordi det er en rovfisk) Man anbefaler at man spiser MAKS 100 g om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.