13+3 Så kan man endelig se lidt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.008 visninger
13 svar
17 synes godt om
30. september 2013

Tulipan

Fik lige min kæreste til at tage et billede her til morgen, for at se om der ikke skulle være en lille smule forskel fra sidst, og det er der faktisk!

Jeg døjer heldigvis lidt mindre med kvalmen nu, eller det svinger i stedet for at være konstant, men er mega træt hele tiden :/
I weekenden fik vi fortalt nyheden til mange af min kærestes venner, og de var ved at falde ned af stolen, da han er den første fra deres folkeskole-kreds der skal være far. Det var mega fedt

I aften skal jeg fortælle min morfar at han skal være Oldefar, og så ved hele familien det efterhånden. Glæder mig SÅ meget til at se hans ansigt!

Det lyseste billeder er fra i dag, det med mere skygge er 3 uger gammelt. Jeg synes godt selv der er sket en smule?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

NovemberBaby2013

Man skal i hvert fald have et par gode øjne, hvis ikke man vidste du var gravid, men meget fin lille bule

Anmeld

30. september 2013

Tulipan

DecemberBaby2013 skriver:

Man skal i hvert fald have et par gode øjne, hvis ikke man vidste du var gravid, men meget fin lille bule

Tak Ja jeg ved godt den er lille, og det er også fint nok at den stadig er let at skjule, er nok bare utålmodig når jeg ser alle de flotte maver der er herinde

Anmeld

30. september 2013

NovemberBaby2013

Min var heller ikke stor i uge 12, så det skal nok komme! Baby skal jo lige ud af skambenet, osv

Anmeld

30. september 2013

MsDane

Anonym23 skriver:

Fik lige min kæreste til at tage et billede her til morgen, for at se om der ikke skulle være en lille smule forskel fra sidst, og det er der faktisk!

Jeg døjer heldigvis lidt mindre med kvalmen nu, eller det svinger i stedet for at være konstant, men er mega træt hele tiden :/
I weekenden fik vi fortalt nyheden til mange af min kærestes venner, og de var ved at falde ned af stolen, da han er den første fra deres folkeskole-kreds der skal være far. Det var mega fedt

I aften skal jeg fortælle min morfar at han skal være Oldefar, og så ved hele familien det efterhånden. Glæder mig SÅ meget til at se hans ansigt!

Det lyseste billeder er fra i dag, det med mere skygge er 3 uger gammelt. Jeg synes godt selv der er sket en smule?

Jeg kan i hvert fald godt se en forskel! Du får en fiiiin mavse!

Anmeld

1. oktober 2013

Tulipan

MsDane skriver:

Jeg kan i hvert fald godt se en forskel! Du får en fiiiin mavse!

Taaak hvor er du sød

Anmeld

1. oktober 2013

StudPsyk

Det er lidt svært at se fordi de ikke er taget fra samme vinkel (altså om der er forskel), men maven er i hvert fald RIGTIG fin 

Anmeld

28. oktober 2013

MsDane

Kommer der snart nye billeder?  

Anmeld

28. oktober 2013

justagirl

hvor er du blevet fin!

Anmeld

29. oktober 2013

Tulipan

MsDane skriver:

Kommer der snart nye billeder?  

Hehe hvor er du sød
Der kommer nye billeder i weekenden når jeg er hjemme ved mig selv igen er i praktik i Viborg så det er lidt svært at få taget billeder
Men kan godt love den er vokset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.