Neeeej altså, skruk, ikke skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
4 synes godt om
30. september 2013

Anonym trådstarter

Har to smukke børn, og vi er enige om at vi ikke skal have flere. Manden venter kun på indkaldelse til at blive steriliseret.

Frygter liiiiiidt at blive gravid ved et uheld, for nægter abort.

Men når man ser alle jeres maver, nyfødte og tænker på tiden med mini baby tæt på sig så bliver man jo sindsyg skruk.

Please sig til mig at sådan vil det være resten af mine dage uanset hvor mange babyer jeg ville få

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Bshizzle

Der er virkelig ingen tvivl på at små søde babyer ER dejlige og over skønne 

Men resten af familien skal osse hænge sammen økonomisk og enighed 

Hvis det stod til mig, så ville jeg aldrig stoppe med at få børn!! 

Men jeg er SÅ lykkelig for de 2 drenge jeg har født! 

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Der er virkelig ingen tvivl på at små søde babyer ER dejlige og over skønne 

Men resten af familien skal osse hænge sammen økonomisk og enighed 

Hvis det stod til mig, så ville jeg aldrig stoppe med at få børn!! 

Men jeg er SÅ lykkelig for de 2 drenge jeg har født! 

Nemlig, og ville jo aldrig gå på kompromis med mine to små guldklumper. Økonomi ville fint kunne klare det men så ville meget blive skubbet længere ud i fremtiden og vi ville skulle have en større bil.

Men nej. To er perfekt!!! Må bare savle videre herinde

Anmeld

30. september 2013

Kløver

Jeg tror man kommer til et punkt hvor man ved, nok er nok men stadig bliver sådan helt over de små børn

Selv vil jeg brændende gerne have en mere, og samtidig kan jeg mærke det bliver (af flere årsager) det sidste skud på stammen, tænker også på hele det småbørns ræs der følger med jeg tror man kan mærke det, og alligevel er jeg ikke så stålsat at jeg vil kunne lade mig sterilisere, da det så er endeligt slut

Anmeld

30. september 2013

Annette A

Jeg har selv været en af dem der troede det hjalp at få nr. 3 men ak nej både mig og manden overvejer nr. 4. Men hvis det bliver sådan skal han også steriliseres for nu har vi opgivet at blive afklaret med hvor mange børn vi ønsker os. Det er bare så svært at sige stop. Så mon ikke også du vil fortsætte med at have den problematik, når du har det sådan nu.

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

Christina A skriver:

Jeg har selv været en af dem der troede det hjalp at få nr. 3 men ak nej både mig og manden overvejer nr. 4. Men hvis det bliver sådan skal han også steriliseres for nu har vi opgivet at blive afklaret med hvor mange børn vi ønsker os. Det er bare så svært at sige stop. Så mon ikke også du vil fortsætte med at have den problematik, når du har det sådan nu.

Jo det tror jeg også derfor vi har valgt at slut er slut og hans skal have klippet de strenge ellers ville jeg måske plage om en 3er hver gang jeg skulle på barselsvisit

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg tror man kommer til et punkt hvor man ved, nok er nok men stadig bliver sådan helt over de små børn

Selv vil jeg brændende gerne have en mere, og samtidig kan jeg mærke det bliver (af flere årsager) det sidste skud på stammen, tænker også på hele det småbørns ræs der følger med jeg tror man kan mærke det, og alligevel er jeg ikke så stålsat at jeg vil kunne lade mig sterilisere, da det så er endeligt slut

Det har du helt sikkert ret i... Måske man bare er ekstra skruk når man har fået de børn man skulle og ved hvad der kommer ud af en graviditet.

Anmeld

30. september 2013

sandramor

Anonym skriver:

Har to smukke børn, og vi er enige om at vi ikke skal have flere. Manden venter kun på indkaldelse til at blive steriliseret.

Frygter liiiiiidt at blive gravid ved et uheld, for nægter abort.

Men når man ser alle jeres maver, nyfødte og tænker på tiden med mini baby tæt på sig så bliver man jo sindsyg skruk.

Please sig til mig at sådan vil det være resten af mine dage uanset hvor mange babyer jeg ville få

ååårrrrh gud altså hvor jeg dog kender det..... og min den mindste er kun 1½ år
men jeg ved også godt at jeg ikke skal have flere børn..... har mine to piger og dem er jeg ovenud tilfreds med.......
Men for dælen når man ser alle de gravide maver herinde! og små bitte skønne babyer... åårrrh så bliver jeg altså bare skruk!!!
Men nix bix..... jeg har to børn.... med to forskellige.... og skulle have 3 børn med 3 forskellige... det kan jeg ikke lige overskue......

men ja tror ski altid jeg vil ha det sådan uanset hvor gammel jeg bliver... ca.... men ja nu skal jeg ha hormonspiral på mandag og når den skal ud så skal jeg steriliseres basta bum

Anmeld

30. september 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

ååårrrrh gud altså hvor jeg dog kender det..... og min den mindste er kun 1½ år
men jeg ved også godt at jeg ikke skal have flere børn..... har mine to piger og dem er jeg ovenud tilfreds med.......
Men for dælen når man ser alle de gravide maver herinde! og små bitte skønne babyer... åårrrh så bliver jeg altså bare skruk!!!
Men nix bix..... jeg har to børn.... med to forskellige.... og skulle have 3 børn med 3 forskellige... det kan jeg ikke lige overskue......

men ja tror ski altid jeg vil ha det sådan uanset hvor gammel jeg bliver... ca.... men ja nu skal jeg ha hormonspiral på mandag og når den skal ud så skal jeg steriliseres basta bum

Kan ikke helt overskud at blive steriliseret så derfor får manden den tjans
Men tror også bare jeg vil sukke dybt hver gang... Måske jeg skulle plage om en kat

Min den yngste er ikke engang et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.