Mavsen 16+4 (2. barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.008 visninger
14 svar
15 synes godt om
30. september 2013

-Milla-

Så fik jeg endelig taget et nyt billede og jeg synes egentlig ikke, at der er så stor forskel fra sidste billede.
Jeg har det godt og er kommet i gang med regelmæssig træning, men er stadigvæk MEGET træt. Det er noget helt andet ift. første gang.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Lotus86

Smuk med smuk på

Den er bare og bliver flot den mave

Anmeld

30. september 2013

-Milla-

Tak smukke.

Anmeld

30. september 2013

liten-mamma

-Milla- skriver:

Så fik jeg endelig taget et nyt billede og jeg synes egentlig ikke, at der er så stor forskel fra sidste billede.
Jeg har det godt og er kommet i gang med regelmæssig træning, men er stadigvæk MEGET træt. Det er noget helt andet ift. første gang.

Utrolig flot mave!

Anmeld

30. september 2013

-Milla-

liten-mamma skriver:

Utrolig flot mave!

Mange tak.

Anmeld

30. september 2013

Kløver

Wau du er blevet stor allerede, så fin babyhule

Anmeld

30. september 2013

-Milla-

Maja84 skriver:

Wau du er blevet stor allerede, så fin babyhule

Mange tak.
Ja, synes også selv at den er vokset hurtigt her 2. gang, har flere gange spurgt om der kunne være to, men der skulle kun være én.

Anmeld

12. november 2013

lOUISE Kold

Anden gang bliver man åbenbart hurtigere større.

Flot mave, ligner min.

jeg er idag i uge 15, og har en mave der større

Kan se du os skriver du er meget træt, det jeg virkelig også. Tænker lidt hvornår mon man bliver lidt mere frisk?

Syns ikke man var så træt første gang.

Anmeld

12. november 2013

FrkZier

-Milla- skriver:

hold da op en fin mave!!

Anmeld

12. november 2013

-Milla-

lOUISE Kold skriver:

Anden gang bliver man åbenbart hurtigere større.

Flot mave, ligner min.

jeg er idag i uge 15, og har en mave der større

Kan se du os skriver du er meget træt, det jeg virkelig også. Tænker lidt hvornår mon man bliver lidt mere frisk?

Syns ikke man var så træt første gang.

Mange tak og ja, det må man sige man gør.
Trætheden har været enorm denne gang og nåede over de 20 uger før jeg fik lidt mere overskud, læs: gik i seng senere end 19-20 stykker, også i weekenden.
Om den lidt ekstra energi skyldes, at jeg er kommet det længere ind i 2. trimester eller min jævnlige træning, er et godt spørgsmål.
Dog prioriterer jeg også at gå tidligere i seng, hvis jeg alligevel er træt og for at få ca 8 timers søvn, så jeg er noget værd det meste af dagen og ikke kun på job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.