De der rfsu tests.. Gravid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.990 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. september 2013

Simona

Okay, så efter en uges tid med ømme bryster, murren i maven og metal smag i munden tog jeg en test.
Men når man står i situationen og skal aflæse den, så er alt pludselig 2 streger.. Kender I sikkert godt!

Men hvordan er det lige med de der rfsu tests. Skal der være 2 teststreger? Er den positiv/negativ og kan det godt passe der skal endnu en 3 streg frem?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

ano14316

Simona skriver:

Okay, så efter en uges tid med ømme bryster, murren i maven og metal smag i munden tog jeg en test.
Men når man står i situationen og skal aflæse den, så er alt pludselig 2 streger.. Kender I sikkert godt!

Men hvordan er det lige med de der rfsu tests. Skal der være 2 teststreger? Er den positiv/negativ og kan det godt passe der skal endnu en 3 streg frem?

Jeg kan se 2 streger, men den ene streg sidder ikke hvor den skal..
Jeg vil sige den er ugyldig..
Jeg har ikke noget positivt at sige om de der rfsu teste...
har selv testet negativ trods graviditet og min veninde har også... Så er de billige 5 paks fra bilka sq bedre hehe..
Eller apotekets er dyrer men også rigtig gode.. Jeg testet 10 dage før tid fordi jeg havde kvalme.. det var da dumt hehe.. men da urinen trak op kunne jeg se 2 streger, men der var selvfølgelgi ikke nok hcg til at lave en positiv test..

Anmeld

30. september 2013

Babydream2013

Jeg kan deværre kun se en streg. 

Ta en alm test om en dag eller to....jeg har selv rigtig dårlig erfaring med de der test....faktisk testede jeg positiv på en alm test men negativ på rfsu i mange dage.

Anmeld

30. september 2013

FrkZier

Simona skriver:

altså der er to streger, men nr 2 streg sidder ikke hvor den skal, så testen er ugyldig desværre.

du må tage en ny

Anmeld

30. september 2013

Kløver

Jeg vil sige ugyldig eller negativ, da det ligner det er restfarve som sidder for enden og der ikke er en streg hvor den burde være, så man kan godt sige at på din test mangler der en 3 streg

Anmeld

30. september 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er desværre bare negativ. 

Anmeld

30. september 2013

grinny

Negativ eller ugyldig, men prøv en anden rfsu teste er det noget rigtig skidt!

Jeg testede negativt på den selvom jeg testede positivt på de andre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.