Erfaring med Nupo kuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
5 svar
1 synes godt om
30. september 2013

Momo

Er der nogen der har erfaring med Nupo kuren er det vær og prøve? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

LMX

Ja det har jeg.. Det er værd at prøve. Man kan kombinere den på mange måder. Jeg plejer at tage den hårde metode de første 7-14 dage for ligesom at sætte skub i tingene og herefter pulver+frugt/grønt.

Trapper derefter gradvist op så jeg spiser lidt mere og kun laver overspringere med pulveret så jeg undgår de fede måltider.

Det virker fint og det passer ikke at man tager alt på igen bagefter. 

Det handler om sund fornuft og at indtage færre kcal end du forbrænder. NUPO er en fin måde at gøre det på. 

Det allerbedste ville selvfølgelig være at leve efter mottoet indtag mindre mad end du forbrænder. Så vil du automatisk tabe dig.

Good luck. DU KAN - tro på det...

Anmeld

30. september 2013

Momo

LMX skriver:

Ja det har jeg.. Det er værd at prøve. Man kan kombinere den på mange måder. Jeg plejer at tage den hårde metode de første 7-14 dage for ligesom at sætte skub i tingene og herefter pulver+frugt/grønt.

Trapper derefter gradvist op så jeg spiser lidt mere og kun laver overspringere med pulveret så jeg undgår de fede måltider.

Det virker fint og det passer ikke at man tager alt på igen bagefter. 

Det handler om sund fornuft og at indtage færre kcal end du forbrænder. NUPO er en fin måde at gøre det på. 

Det allerbedste ville selvfølgelig være at leve efter mottoet indtag mindre mad end du forbrænder. Så vil du automatisk tabe dig.

Good luck. DU KAN - tro på det...

Mange tak 

Ja det er jo endelig også det jeg aller helst vil omlægning af kost osv, men jeg mangler sgu lige at blive motiveret lidt og det gør med jo ved at se vægten ændre sig  

Anmeld

30. september 2013

FrkZier

Momo skriver:

Jeg har haft rigtig stor glæde af nupo tidligere, primært i stressede perioder da det er suuper nemt

PT. spiser jeg Nupo til morgenmad og Frokost og så alm. sund aftensmad, det fungere rigtig godt.

du kan mix and match på forskellige måder.

Inden jeg blev student tog jeg lige en uges nupo kur for at få smidt det sidste, smed alligevel 3kg på en uge

men ja kan helt klart anbefale det

Anmeld

3. oktober 2013

HopinWishin

Tillader mig lige at stille et spørgsmål også, håber det er ok TS??=)

Hvilken smag foretrækker I af Nupo??

Anmeld

3. oktober 2013

L&V

Følger lige med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.