Hejsa, jeg må sørme ud med min historie, det klør for vildt i mine fingre 
Min mand og jeg blev sidste år enige om, at vi gerne ville prøve at få endnu et barn, og i de første 4 måneder skete der ikke noget, så vi intensiverede arbejdsgangen, for det kunne da slet ikke passe, at der intet skete.
Hver måned blev et større og større stress scenarie for mig, jeg sank længere og længere ned i fortvivelse (vi kender så mange der er i fertilitetsbehandling også 2. gangs fødende).
Efter 10 måneder måtte jeg sige stop, jeg kunne simpelthen ikke klare det mere, havde problemer med min søns dp og på arbejdspladsen. Så jeg valgte at koncentrere mig om noget andet. Jeg tror faktisk kun at min mand og jeg var sammen to eller tre gange efter min sidste menstruation, for jeg har helt mistet lysten til sex og kunne slet ikke fokusere på at være sammen med ham.
Da jeg så ventede min menstruation d. 21. skete der intet, så tænkte jeg at jeg jo var gået over flere gange før, min cyklus er oppe på 31 dage, men der kom intet. Men efter at have siddet og småtudet lidt til forskellige film og et dyreprogram, hang mit håb i en ganske tynd tråd.
Fredag morgen inden min mand tog på arbejde, tænkte jeg at nu... nu ville jeg teste, men jeg måtte ikke blive skuffet, hvis den var negativ... for det plejede de jo at være.
En streg kom der frem.... og jeg kylede testen ad h. til, men da jeg rejste mig fra toilettet og samlede den op igen... så var der sgu en streg mere. Fire tests har jeg taget, 1 negativ og 3 positive.
Har fortalt det til den nærmeste familie, men jeg har sgu bare lyst til at råbe det ud over det hele, en sten er løftet fra mine skuldre 
Anmeld