Anonym skriver:
Halløjsa
. Jeg har ondt i højre side af brystet. Og har opdaget en bule hvis det kan beskrives sådan. Når jeg løfter armen op, og føler på siden af brystet , sådan lidt oppe ,( den side mod armhulen) og sammenligner med det andet, er der forskel. Ringer til lægen i morgen . Er det sådan at lægen vil føle på det? Hvd sker der derinde?
Jeg fandt en kugle i brystet for et stykke tid siden, og det foregik som følger:
Ringer til lægen og får en tid umiddelbart efter. Lægen mærkede og snakkede lidt, og sendte en henvisning til mammografi og ultralydsscanning. Et par dage efter fik jeg en tid, som jeg blev nødt til at takke nej til, så jeg fik en tid ugen efter.
Undersøgelsen på hospitalet foregik meget roligt. Sygeplejersken og lægen var helt vildt søde og meget opmærksomme på at det var nogle meget voldsomme tanker man kan komme med. Jeg fik en mammografi, som lægen kiggede på med det samme. Bagefter kom hun ind og lavede en ultralydssacnnning og tog en biopsi. Allerede der kunne lægen sige at hun var sikker på at det ikke var cancer, og så tog jeg hjem igen med besked om at der ville komme et brev eller opkald.
Det var et rigtig behageligt forløb.
Anmeld