Nupo på madlog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2013

Kløver

Har før været på madlog og overvejer det meget igen i forbindelse med streng diæt fra sygehuset. Men det består bla af flere måltider erstattet af nupo, så vil høre om nogle kan hjælpe med om nupo er med på madlog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Har før været på madlog og overvejer det meget igen i forbindelse med streng diæt fra sygehuset. Men det består bla af flere måltider erstattet af nupo, så vil høre om nogle kan hjælpe med om nupo er med på madlog

Ja det er det

- eller det var det ihvertfald for en 2år siden, så regner stærkt med det stadig er

worst case kan du jo selv oprette den - der står jo på pakkerne hvor mange kcal der er i

Anmeld

30. september 2013

Kløver

FrkZier skriver:

Ja det er det

- eller det var det ihvertfald for en 2år siden, så regner stærkt med det stadig er

worst case kan du jo selv oprette den - der står jo på pakkerne hvor mange kcal der er i

Tak, overvejer nemlig madlog kombineret med sygehusets diæt, da jeg vil se om jeg får mere end de 900 kcal som de siger jeg får, har været på nupo i snart 2 uger, og tabte den første uge 1 kg og tog det på igen i dagene efter
Ret ufedt at leve på sultegrænsens, med rumlende mave uden resultat

Anmeld

2. oktober 2013

FrkZier

Maja84 skriver:

Tak, overvejer nemlig madlog kombineret med sygehusets diæt, da jeg vil se om jeg får mere end de 900 kcal som de siger jeg får, har været på nupo i snart 2 uger, og tabte den første uge 1 kg og tog det på igen i dagene efter
Ret ufedt at leve på sultegrænsens, med rumlende mave uden resultat

det godt nok mærkeligt

er du stadig sulten hele tiden? ved mig var jeg kun sulten de første par dage og så vænnede min krop sig til det, så var ikke sulten imellem nupo-måltiderne

Anmeld

2. oktober 2013

Kløver

FrkZier skriver:

det godt nok mærkeligt

er du stadig sulten hele tiden? ved mig var jeg kun sulten de første par dage og så vænnede min krop sig til det, så var ikke sulten imellem nupo-måltiderne

Jeg er ikke sulten, men føler det som om min krop mangler noget, som om kroppen er sulten hvis det giver mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.