vil det virke forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

Mumto3

I forhold til om du ammer eller ej (og om det har noget med hårfarvning at gøre) så synes jeg det er helt lige meget! Hvis du har lyst til at få farvet hår, er det da bare perfekt, at det passer ind i jeres liv, men et spædbarn der ikke bliver ammet.

Det eneste jeg ville overveje, det er hvor meget anderledes din hårfarve bliver i forhold til baby. Hvis det er noget der kommer til at ændre dit udseende meget, ville jeg måske overveje at gøre noget mindre drastisk, for at være sikker på at baby kan 'genkende dig'. Håber du forstå hvad jeg mener! Jeg bruger selv briller, og da jeg havde født den første, så var mine briller nogle meget mørke og markerede briller. De første mange dage, ja nærmest uger, brugt jeg ikke briller, fordi jeg bare lå i sengen og ammede, eller små sov, eller hvad tiden nu går med. Når jeg så en sjælden gang tog mine briller på, så gloede vores søn virkelig mærkelig på mig, og så helt forskrækket ud, og så snart jeg tog brillerne af igen, blev han 'glad' igen. Vi har noget virkelig sjov video af det! Det var helt tydeligt at han ikke kunne finde ud af 'hvem jeg var' når jeg havde briller på. Nu er det nemt med briller, for dem kan man bare tage af og på, det er lidt sværre med håret. -omvendt så vænner baby sig nok til dit nye hår, fordi du ser sådan ud hele tiden.

Jeg ville HELT KLART gå en tur til frisøren og få farvet hår! Det er så fedt at gøre noget godt for sig selv, men jeg ville overveje ikke at se helt anderledes ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.