eller bor sammen med en af hensyn til vores ufødte datter. Jeg har skrevet at mit privatliv ikke vedkommer ham. Det er 2 mdr. siden jeg forlod ham og med den omgang han har budt mig, er en kæreste lige pt det sidste jeg er på udkig efter, tror heller ikke lige at min gravide mave gør mig specielt attraktiv for andre mænd men han bliver ved med at bore.
Det er så ham som har fået en ny kæreste og det eneste jeg kommenterede i den retning var at det var da dejligt for ham og det var jeg glad for, ellers rager det mig langsomt hvad han har eller ikke har, for nu. For når jeg har født og det famøse samkvem skal stadfæstes, ja så vil jeg da være sikker på at det er en som kan tage sig godt af mit lille pus. Gør jeg ret i at holde ham hen, eller??
Synes bare ikke jeg skylder ham noget, for det er ikke andet end 3 uger siden han var på udkig efter mig igen og selvom han nu har kæreste på er jeg stadig bange for at han lige pludselig står foran mig og jeg ikke kan undslippe og det tærer i den grad på mig.
Ja sikke en redelighed jeg befinder mig i.... SUK
Anmeld