Hundeadfærd sidst i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2013

Annemette07

Hej !
Jer der har haft hund mens og efter i var gravide, ændrede jeg hund adfærd op til i skulle til at føde? Altså blev de anderledes. Min hund har hele dagen ville ligge mellem benene på mig, eller lagt med hovedet på maven og det plejer han aldrig at ville. Desuden har han også ville have meget mere opmærksomhed idag end han plejer at ville og han har næsten været vågen hele dagen hvor han ellers sover det meste af dagen.

Nogen der har prøvet lignende op til fødslen, eller var det bare generelt for jeres graviditet ? :-)

jeg er idag 36+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Isabella_mor

ja det prøvede jeg.. min hund kunne sagtens mærke at der skulle ske noget nyt, og jeg tror også at han vidste at jeg havde en baby inde i maven... 

Anmeld

29. september 2013

Havre74

Annemette07 skriver:

Hej !
Jer der har haft hund mens og efter i var gravide, ændrede jeg hund adfærd op til i skulle til at føde? Altså blev de anderledes. Min hund har hele dagen ville ligge mellem benene på mig, eller lagt med hovedet på maven og det plejer han aldrig at ville. Desuden har han også ville have meget mere opmærksomhed idag end han plejer at ville og han har næsten været vågen hele dagen hvor han ellers sover det meste af dagen.

Nogen der har prøvet lignende op til fødslen, eller var det bare generelt for jeres graviditet ? :-)

jeg er idag 36+6

Ja, det har jeg prøvet. Også når jeg var syg. Hunden ved faktisk at jeg er syg før jeg selv finder ud af det.

Da jeg var gravid sidst, havde jeg to hunde. Den lille, som desværre er død, lå hos mig hver aften. Hver aften sparkede babyen ud mod hunden og hundens reaktion så så sjov ud.

Anmeld

29. september 2013

Albertsen92

Min hund er begyndt at ville have mere opmærksomhed, hun vil nusses i søvn og 'ynker' mere, altså vil have mere kærlighed.

Hun beskytter mig også mere og bliver sur hvis andre hunde vil for tæt på mig.
Er 35+1, og det er først lige begyndt det er nu meget sødt så meget de opfatter

Anmeld

29. september 2013

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mine daværende svigerforældre havde en lille puddel da jeg var gravid med min datter. Og de sidste måneder af graviditeten kredsede den konstant om mig, så snart vi kom indenfor døren. Den ville allerhelst ligge på skødet af mig hele tiden, og det plejede den ellers ikke. Da jeg havde født var den overfor mig som den altid havde været. Virkelig underligt...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.