Halsbrand - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
20 svar
7 synes godt om
29. september 2013

Mini us

Hej alle

jeg er Idag 33+0 og jeg har sååå megt halsbrand  jeg har prøvet alminox og de har ingen effekt på mig. Overvejer at prøve galieve.. Er der nogen der har erfaring med dette..? Enten i flydende eller fast form..?

håber I vil hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Mini us

Ingen ? 

Anmeld

29. september 2013

Pinkrose

Mini us skriver:

Hej alle

jeg er Idag 33+0 og jeg har sååå megt halsbrand  jeg har prøvet alminox og de har ingen effekt på mig. Overvejer at prøve galieve.. Er der nogen der har erfaring med dette..? Enten i flydende eller fast form..?

håber I vil hjælpe 

Jeg brugte noget fra apoteket, sådan en stor dunk de har flydende .

Der er ret mange produkter indenfor det som man ikke må bruge når man er gravid , og mener jeg faktisk ikke man må med galive.

Kan ikke Huske hvad det andet hedder , men det ve de helt sikkert på apoteket , hvis du siger en hvid dunk mod Halsbrand som man må drikke når man er gravid . Smager virkelig skidt men hjælper rigtig godt !

Anmeld

29. september 2013

Mini us

Denisep skriver:

Jeg brugte noget fra apoteket, sådan en stor dunk de har flydende .

Der er ret mange produkter indenfor det som man ikke må bruge når man er gravid , og mener jeg faktisk ikke man må med galive.

Kan ikke Huske hvad det andet hedder , men det ve de helt sikkert på apoteket , hvis du siger en hvid dunk mod Halsbrand som man må drikke når man er gravid . Smager virkelig skidt men hjælper rigtig godt !

Hehe ok tak for Info det må jeg ned efter

Anmeld

29. september 2013

Pinkrose

Mini us skriver:

Hehe ok tak for Info det må jeg ned efter

Var så lidt men ja spørg der nede hvad du må bruge mens du gravid de har en masse

Anmeld

29. september 2013

De3Guldklumper

Mælk kan også neutralisere

Anmeld

29. september 2013

Mi&Mi

Mini us skriver:

Hej alle

håber I vil hjælpe 

Små slurke af mælk hjalp mig rigtig meget, eller mandler

Anmeld

29. september 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Da jeg var gravid med min søn, havde jeg nærmest konstant halsbrand, der også fik mig til at kaste op.
Jeg prøvede alle mulige og umulige midler, og overraskende nok var det eneste, der ikke bare hjalp men fik det til at gå helt væk; en pakke fisherman's friends

Håber, det også kan hjælpe dig. og lad være med at drikke juice og spise æbler - det gør det kun værre

Anmeld

29. september 2013

Mini us

PT skriver:

Da jeg var gravid med min søn, havde jeg nærmest konstant halsbrand, der også fik mig til at kaste op.
Jeg prøvede alle mulige og umulige midler, og overraskende nok var det eneste, der ikke bare hjalp men fik det til at gå helt væk; en pakke fisherman's friends

Håber, det også kan hjælpe dig. og lad være med at drikke juice og spise æbler - det gør det kun værre

Hehe de er altså goooode er villig til at prøve alt. Når jeg lægger mig til at sove er det værst men tak for råd

Anmeld

29. september 2013

Mini us

Mi&Mi skriver:

Små slurke af mælk hjalp mig rigtig meget, eller mandler

Det skal prøves taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.