Ansøgning til sygehus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. september 2013

Anonym trådstarter

Hej! 

Jeg er igang med at søge nyt job i håb om at få flere timer og dermed tjene flere penge. Har så tænkt på at søge på sygehuset vi har her i byen. Jeg er social og sundhedsassistent og har både erfaring med medicinsk syge mennesker og ortopædkirurgisk syge mennesker gennem mit nuværende arbejde. 

Men hvordan skal jeg søge og hvor skal jeg aflevere ansøgningeene henne? Jeg vil jo søge på alle afdelinger hvor assistenter kan arbejde.

Nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen??

Anmeld

29. september 2013

babyone

Anonym skriver:

Er der slet ikke nogen??

Uden at have forstand på det, svarer jeg selv ville jeg undersøge om sygehuset har opslåede stillinger, og ellers ville jeg tage min ansøgning i hånden og tage på sygehuset. Kontakte informationen og spørge hvor den kan afleveres (måske hun kan sige at proceduren er en mail)og evt. Om en afd. Leder kunne være at træffe. For så at afl. Den personligt.

Anmeld

29. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej! 

Jeg er igang med at søge nyt job i håb om at få flere timer og dermed tjene flere penge. Har så tænkt på at søge på sygehuset vi har her i byen. Jeg er social og sundhedsassistent og har både erfaring med medicinsk syge mennesker og ortopædkirurgisk syge mennesker gennem mit nuværende arbejde. 

Men hvordan skal jeg søge og hvor skal jeg aflevere ansøgningeene henne? Jeg vil jo søge på alle afdelinger hvor assistenter kan arbejde.

Nogen der ved noget?

Du er nødt til at afvente et stillingsopslag, der ansættes ikke uopfordret.

Anmeld

29. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Hej! 

Nogen der ved noget?

Se om de mangler her fx:
http://www.jobindex.dk/job/social/
De skal opslå alle stillinger fx på jobindex
Held og lykke

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du er nødt til at afvente et stillingsopslag, der ansættes ikke uopfordret.

Ej øv  Heller ikke hvis det er et afløser job?

Anmeld

29. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Ej øv  Heller ikke hvis det er et afløser job?

Der benyttes vikarbureau, så man tager ikke folk ind fra gaden (det er ikke min faggruppe, men har ikke hørt andet end at det er gældende for de fleste faggrupper).

Anmeld

29. september 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Der benyttes vikarbureau, så man tager ikke folk ind fra gaden (det er ikke min faggruppe, men har ikke hørt andet end at det er gældende for de fleste faggrupper).

Men min kollega er vist afløser på en afd og hun er også assistent....

Anmeld

29. september 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Men min kollega er vist afløser på en afd og hun er også assistent....

Så må du spørge hende, men jeg tror, at hun er tilknyttet vikarbureau, alternativt står hun på tilkaldelisten, men det kræver, at man er kendt fra tidligere ansættelse eller er ansat på sygehuset og bare supplerer timer op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.